تاریخ انتشارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۳۷۲۶۵
یک عضو پارلمان سوئد هم روز جمعه رئیس‌جمهور آمریکا را به عنوان نامزد دریافت «جایزه صلح نوبل» معرفی کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازیک عضو پارلمان سوئد روز جمعه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و دولت‌های کوزوو و صربستان را به عنوان پیشنهاد خود برای دریافت «جایزه صلح نوبل» در سال ۲۰۲۱ معرفی کرد.
«مگنوس جاکوبسن»، قانونگذار سوئدی در پیامی در توئیتر نوشت: «من دولت آمریکا و دولت‌های کوزوو و صربستان را به دلیل تلاش‌های مشترکشان در زمینه صلح و توسعه اقتصادی، از طریق امضای یک توافق همکاری در کاخ سفید، نامزد دریافت جایزه صلح نوبل کرده‌ام.»
به نوشته پایگاه «هیل»، جاکوبسون به همراه پیامش در توئیتر رونوشتی از نامه‌ خود را منتشر کرده که در آن از نامزدی ترامپ برای دریافت این جایزه حمایت شده است.
روز چهارشنبه هم یک نماینده راست‌گرای پارلمان نروژ گفته بود که ترامپ را به دلیل نقشی که در توافق میان اسرائیل و امارات داشته نامزد دریافت این جایزه کرده است.
سه هفته قبل بود که واشنگتن، ابوظبی و تل‌آویو طی بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که با وساطت ترامپ، «محمد بن‌زاید» ولی‌عهد ابوظبی و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل به توافق رسیدند که از این به بعد همکاری و روابط مشترک داشته باشند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰