کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب زاده: پامپئو بهتر است در آینه نگاه کند، ریاکاری کریه و زشت است

22 شهريور 1399 ساعت 8:00

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اقدامات ضد انسانی دولت آمریکا در داخل و خارج از این کشور عنوان کرد: پامپئو بهتر است در آینه نگاه کند، ریاکاری کریه و زشت است، اما برای تغییر مسیر و روش هیچگاه دیر نیست.


به گزارش بلاغ به نقل ازسعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز (جمعه) در توئیتی با انتشار مجدد توئیت وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: درسی از بدیهیات تاریخی برای رژیم آمریکا: کلیدواژه های «جان سیاهپوستان مهم است»، نیروهای خودسر مسلح، بدرفتاری با مهاجران، شکنجه غرق مصنوعی، شوک برقی، ابوغریب، گوانتانامو و سم «عامل نارنجی» را جستجو کنید.
وی افزود: مایک پامپئو بهتر است در آینه نگاه کند. ریاکاری کریه و زشت است، اما برای تغییر مسیر و روش هیچگاه دیر نیست.
 

 
محمدجواد ظریف در آن توئیت با انتشار تصویر بیانیه ۲۷ ژوئن ۲۰۱۸ مایک پامپئو علیه کشورمان با عبارات مشابه مردم آمریکا را مخاطب قرار داد و نوشت: «عده‌ای فکر نمی‌کنند که جان سیاهان اهمیت دارد. قابل توجه کسانی از ما که جان سیاهان را مهم می‌دانند: زمان آن است دنیا با نژادپرستی مقابله کند. جهان علیه نژادپرستی.»





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437246

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437246/خطیب-زاده-پامپئو-بهتر-آینه-نگاه-کند-ریاکاری-کریه-زشت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com