تاریخ انتشارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۳۷۲۴۶
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اقدامات ضد انسانی دولت آمریکا در داخل و خارج از این کشور عنوان کرد: پامپئو بهتر است در آینه نگاه کند، ریاکاری کریه و زشت است، اما برای تغییر مسیر و روش هیچگاه دیر نیست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز (جمعه) در توئیتی با انتشار مجدد توئیت وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: درسی از بدیهیات تاریخی برای رژیم آمریکا: کلیدواژه های «جان سیاهپوستان مهم است»، نیروهای خودسر مسلح، بدرفتاری با مهاجران، شکنجه غرق مصنوعی، شوک برقی، ابوغریب، گوانتانامو و سم «عامل نارنجی» را جستجو کنید.
وی افزود: مایک پامپئو بهتر است در آینه نگاه کند. ریاکاری کریه و زشت است، اما برای تغییر مسیر و روش هیچگاه دیر نیست.
 

 
محمدجواد ظریف در آن توئیت با انتشار تصویر بیانیه ۲۷ ژوئن ۲۰۱۸ مایک پامپئو علیه کشورمان با عبارات مشابه مردم آمریکا را مخاطب قرار داد و نوشت: «عده‌ای فکر نمی‌کنند که جان سیاهان اهمیت دارد. قابل توجه کسانی از ما که جان سیاهان را مهم می‌دانند: زمان آن است دنیا با نژادپرستی مقابله کند. جهان علیه نژادپرستی.»





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴