تاریخ انتشارجمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
کد مطلب : ۴۳۷۲۳۷
رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: ایام تبلیغات در آرامش انجام شد که البته یکسری تخلفات صورت گرفت که از سوی پلیس فتا و هیات نظارت و بازرسی تذکرات لازم ارائه شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازافشین کریمی در نشست خبری ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا باعث شد که ما تجربه جدیدی را در دور دوم انتخابات شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه تبلیغات کاندیدا از سوی صداوسیما و در فضای مجازی صورت گرفت، افزود: در این ایام تبلیغات در آرامش انجام شد که البته یکسری تخلفات صورت گرفت که از سوی پلیس فتا و هیات نظارت و بازرسی تذکرات لازم ارائه شد.
معاون استاندار کرمانشاه بیان کرد: امروز و با آغاز فرایند رأی گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو تیم‌های بازرسی درحال نظارت بر روند انتخابات هستند، در صندوق‌های ثابت یک نفر و در صندوق‌های سیار، در هر سه صندوق یک نفر و همچنین تیم متشکل از سربازرس و بازرس ویژه بر روند این انتخابات نظارت خواهند کرد.
رئیس بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه، تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری که بین هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی هست و طبق گزارش‌های واصله تا این لحظه هیچ گونه تخلفی گزارش نشده است.
کریمی با بیان اینکه ان شاء الله روند برگزاری انتخابات با آرامش کامل به‌پایان برسد، گفت: بنا این است که ساعت رأی گیری تا ساعت ۱۸ باشد اما باید دید تصمیم ستاد انتخابات کشور و استان چیست و اگر قصد تمدید ساعت رأی گیری داشته باشیم اطلاع رسانی خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر تخلفی در روند انتخابات صورت گیرد ابتدا در فرمانداری و هیات نظارت و سپس در جلسه‌ای با حضور هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی بررسی خواهد شد و اگر تخلفی که باعث شود بر روند انتخابات تأثیر گذار باشد، رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه رسیدگی خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰