کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمریکا همچنان دشمن شماره یک ایران است

21 شهريور 1399 ساعت 23:00

امام‌ جمعه گلپایگان گفت: جمهوری اسلامی دشمنی آمریکا را فراموش نخواهد کرد و تا زمانی که آمریکا دست از دشمنی و کینه‌توزی برندارد او را دشمن شماره یک خود می‌دانیم و آن‌هایی که آمریکا را کعبه آمال خود می‌دانند سر عقل بیایند.


به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص) با چاپ کاریکاتور اظهار داشت: این اقدام برای نخستین بار نیست، این اتفاق ۱۵ سال قبل در کشور دانمارک هم رخ داد و سپس در کشورهای غیرمسلمان به صورت زنجیره انجام شد که در آن سال مسلمانان دفتر این نشریه‌ را به آتش کشیدند و کاریکاتوریستش را اعدام کردند.
امام‌ جمعه گلپایگان گفت: دلیل استکبار جهانی و دنیای غرب در توهین به قرآن و ساحت پیامبر(ص) پیروزی‌های مستمر اسلام انقلابی در مقابله با دنیای استکبار است چون در دهه‌های اخیر بیشترین پیروزی‌ها نصیب جبهه اسلام شده است.
وی افزود: اسلامی که جمهوری اسلامی پایه‌گذار آن است توانسته ضربه‌های سنگین و کمرشکنی را به استکبار جهانی وارد کند و برای انتقام گرفتن از جبهه انقلابی و اسلامی به پیامبر(ص) توهین می‌کنند، نخستین توهین به دنبال پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه علیه صهیونیست‌ها بود.
کرامتی تصریح کرد: قیام‌ها و شورش‌هایی در آمریکا و  فرانسه و سایر کشورها با شعار عدالت‌خواهی و نفی نژادپرستی و مبارزه با فساد اتفاق افتاده است و موفق به خاموش کردن آن نمی‌شوند، در همین راستا برای اینکه نگاه و افکار عمومی جهان برای مدتی از این مسائل منصرف شود هرازگاهی این اتفاق‌ها را رقم می‌زنند.
امام‌ جمعه گلپایگان ادامه داد: دلیل دیگر این اهانت‌ حساسیت سنجی مردم نسبت به دنیای اسلام است تا اگر جواب سؤال برانگیز دریافت نکنند ادامه دهند، بنابراین لازم است جواب دندان‌شکنی از سوی مسؤولان و کنفرانس اسلامی و نخبگان علمی و ملت‌های مسلمان داده شود و حتی برای مدتی محدودیت‌هایی در سطح روابط با کشورهای غربی و ضداسلامی ایجاد شود.
وی با اشاره به برگزاری پنجاه و نهمین دوره انتخابات آمریکا و اینکه ترامپ این انتخابات را فاسدترین‌ترین انتخابات اعلام کرد چون می‌خواهد بگوید که اگر کس دیگری رأی بیاورد به برجام برمی‌گردد و با این حرف یک برگ برنده‌ای در دست دارد، ابراز کرد: مردم هوشیار و با بصیرت ایران بدانید سیاست آمریکا با این دولت و آن دولت تغییر نمی‌کند، آمریکا با جمهوری اسلامی دشمنی و کینه دارد چون ایران اسلامی منافع آمریکا را در سراسر دنیا تهدید و جلوی نفوذ سیاست آن‌ها را گرفته است گرچه قصه به برجام یک ختم نخواهد شد و برجام دو و سه را در سر دارند و می‌خواهند جمهوری اسلامی پای میز مذاکره بنشیند اما این آرزو را به گور خواهند برد.
کرامتی در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی دشمنی آمریکا را فراموش نخواهد کرد و تا زمانی که آمریکا دست از دشمنی و کینه‌توزی برندارد او را دشمن شماره یک خود می‌دانیم و آن‌هایی که آمریکا را کعبه آمال خود می‌دانند سر عقل بیایند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437232

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437232/آمریکا-همچنان-دشمن-شماره-یک-ایران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com