تاریخ انتشارجمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
کد مطلب : ۴۳۷۲۳۰
امام جمعه شهرستان سیریک با بیان اینکه نتیجه خیانت حاکمان اماراتی به آرمان‌های فلسطین، توهین به پیامبر اسلام بود، گفت: لکه ننگ بر پیشانی‌ امارات باقی ماند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام والمسلمین حسن حیدری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سیریک بیان کرد: حرمت مؤمن از کعبه هم بالاتر است و حفظ آبرویش واجب است. امروزه یکی از آفات فضای مجازی، این است که حرمت‌ها رعایت نمی‌شود. به صرف اینکه فلانی از جناح دیگری است، نباید آبروی افراد را ریخت که جبران آن کار آسانی نیست.
امام جمعه شهرستان سیریک مطرح کرد: توهین نشریه فرانسوی به ساحت قرآن کریم و پیامبر اعظم اسلام صلی الله علیه وآله، نتیجه خودباختگی برخی سران کشورهای عرب منطقه است که ذلیلانه دست دوستی به سوی رژیم کودک‌کش صهیونیستی دراز کردند و مدال بندگی آنها را به گردن آویختند.
وی افزود: هفته گذشته دو اتفاق مهم در جبهه مقاومت افتاد یکی اجلاس سران گروه‌های فلسطینی بود که در آن نشست،‌ رهبران گروه‏‌هاى فلسطینى از جمله حماس، جهاد اسلامى، فتح، جبهه خلق و جبهه دمکراتیک براى آزادى فلسطین مشارکت داشتند. این اقدام نشان داد، توافق ننگین حکام آمریکایى امارات‏ نه تنها در اراده گروه‏‌هاى فلسطینى خللى وارد نخواهد آورد بلکه آن‏ها را پس از حدود سه دهه جدایى، به هم نزدیک ساخته است.
حجت‌الاسلام حیدری اظهار کرد: اتفاق دیگر و از جهتی مهم‌تر، دیدار اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله پس از 28 سال‏ بود که پیام‌های زیادی داشت از جمله اینکه، عربستان و امارات با این دیدار به‏ خوبى دریافته‏‌اند که تمام تلاش‏‌هایشان براى تفرقه بین جبهه مقاومت برهم‏ خورده است و اقدام اخیر امارات، نتیجه عکس داده و همان‏گونه که آن‏ها اقدام به آشکارسازى روابط خود با صهیونیست‏‌ها کرده‏‌اند، گروه‏‌هاى مقاومت در دو کشور فلسطین و لبنان نیز رسما و پس از حدود سه دهه به گفت‌وگوهاى راهبردى و تأثیرگذار و آشکار روى آورده‏‌اند.
خطیب نماز جمعه شهرستان سیریک ایراد کرد: در آستانه انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا  (۱۳ آبان) عده ای در داخل کشور، به پیروزى بایدن دموکرات، دل‏خوش داشته‏ اند که‏ دوباره آمریکا به برجام برگردد؛ ولی بدانند چه بایدن دموکرات برسر کار بیاید و چه ترامپ جمهوری خواه، نقشه‏ راه دشمن تغییر نخواهد کرد. امروز استکبار بیش از انرژى هسته‏ای از نفوذ منطقه‏‌ای و گسترش عمق راهبردى ایران انقلابى عصبانى و ناراحت است.
حیدری اظهار کرد: آمریکا و غرب دنبال این هستند که برجام هسته‏‌ای (برجام 1) باید به برجام‏‌هاى 2 و 3 و4 و... گره بخورد. ولی بدانند «ما ملت امام حسینیم» و به پیروی از مکتب «هیهات منا الذلة» عاشورا، زیر بار ذلت و سازش نخواهیم رفت.
وی ادامه داد: نظارت میدانی مجلس به عنوان بال دوم حرکت مجلس انقلابی قابل تقدیر و تحسین است. لذا ضمن تشکر تشکر از حضور میدانی ریاست محترم مجلس در میان مردم خوزستان، امیدواریم این نظارت‌ها به صورت هدفمند در جهت رفع مشکلات مردم ادامه یابد و بزودی شاهد حضور ریاست مجلس در استان هرمزگان هم باشیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما