کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هر دو حزب آمریکا نگاه براندازی به ایران دارند

21 شهريور 1399 ساعت 22:30

امام جمعه دهاقان با بیان این‌که نباید ذهن مردم را به انحراف بکشانیم، گفت: هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا نگاه براندازی به نظام جمهوری اسلامی دارند.


به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان با بیان این‌که باید عهدی با پیامبر(ص) و ائمه(ع) ببندیم و خط تربیتی که برای ما ترسیم کرده‌اند را محور قرار دهیم، اظهار داشت: دشمن می‌داند اگر ما شخصیت پیامبر(ص) را شناختیم، جامعه مصون می‌ماند.
امام جمعه دهاقان افزود: ما در شادی‌های اهل‌بیت شاد هستیم و در غم آن‌ها نیز غمگین می‌شویم و اکنون نیز همه عزادار امام حسین(ع) و اسارت اهل بیت(ع) ایشان هستیم، اما بیشتر نیاز است امام حسین(ع) را بشناسیم.
وی با اشاره به اهمیت صحیفه سجادیه خطاب به دست‌اندرکاران آموزش و پرورش گفت: یکی از کارهای تربیتی باید بر اساس صحیفه سجادیه انجام شود و یکی از راه‌های درک جهان اسلام اشاعه صحیفه سجادیه بوده و توجه جدی به آن ضروری است؛ اگر شخصیت امام سجاد(ع) بعد از واقعه کربلا نبود، بنی‎امیه فاتحه اسلام را خوانده بودند.
رضوانی با اشاره به تظاهرات‌هایی علیه نژادپرستی بیان کرد: آن‌ها برای این‌که اذهان مردم را از گرفتاری‌های خود منحرف کنند، سعی می‌کنند آتشی در گوشه‌ای از جهان شعله‌ور کنند و بعد هم سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی اذهان مردم را درگیر می‌کنند و مردم و مسؤولان نباید از انقلابی که ایجاد کرده‌اند، سرد شوند.
امام جمعه دهاقان با اشاره به انتخابات آمریکا در آبان ماه عنوان کرد: حزب دموکرات و حزب جمهوری‌خواه هیچ‌کدام قابل اتکا نیستند، اوباما که منتخب حزب دموکرات بود، بدترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کرد و اعلام کرد اگر می‌توانستم تمام پیچ و مهره‌های هسته‌ای ایران را باز می‌کردم.
وی با بیان این‌که نباید ذهن مردم را به انحراف بکشانیم، تصریح کرد: هر دو حزب آمریکا نگاه براندازی به نظام جمهوری اسلامی دارند.
رضوانی با اشاره به روز جهانی مبارزه با بی‌سوادی گفت: مسؤولان آموزش و پرورش را باید در راستای مبارزه با بی‌سوادی یاری کنیم و امروزه تا کسی در امور مختلف به خصوص کامپیوتر و نرم‌افزار در سطح تخصصی علم نداشته باشد، بی‌سواد است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437226

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437226/دو-حزب-آمریکا-نگاه-براندازی-ایران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com