تاریخ انتشارجمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
کد مطلب : ۴۳۷۲۲۶
امام جمعه دهاقان با بیان این‌که نباید ذهن مردم را به انحراف بکشانیم، گفت: هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا نگاه براندازی به نظام جمهوری اسلامی دارند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان با بیان این‌که باید عهدی با پیامبر(ص) و ائمه(ع) ببندیم و خط تربیتی که برای ما ترسیم کرده‌اند را محور قرار دهیم، اظهار داشت: دشمن می‌داند اگر ما شخصیت پیامبر(ص) را شناختیم، جامعه مصون می‌ماند.
امام جمعه دهاقان افزود: ما در شادی‌های اهل‌بیت شاد هستیم و در غم آن‌ها نیز غمگین می‌شویم و اکنون نیز همه عزادار امام حسین(ع) و اسارت اهل بیت(ع) ایشان هستیم، اما بیشتر نیاز است امام حسین(ع) را بشناسیم.
وی با اشاره به اهمیت صحیفه سجادیه خطاب به دست‌اندرکاران آموزش و پرورش گفت: یکی از کارهای تربیتی باید بر اساس صحیفه سجادیه انجام شود و یکی از راه‌های درک جهان اسلام اشاعه صحیفه سجادیه بوده و توجه جدی به آن ضروری است؛ اگر شخصیت امام سجاد(ع) بعد از واقعه کربلا نبود، بنی‎امیه فاتحه اسلام را خوانده بودند.
رضوانی با اشاره به تظاهرات‌هایی علیه نژادپرستی بیان کرد: آن‌ها برای این‌که اذهان مردم را از گرفتاری‌های خود منحرف کنند، سعی می‌کنند آتشی در گوشه‌ای از جهان شعله‌ور کنند و بعد هم سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی اذهان مردم را درگیر می‌کنند و مردم و مسؤولان نباید از انقلابی که ایجاد کرده‌اند، سرد شوند.
امام جمعه دهاقان با اشاره به انتخابات آمریکا در آبان ماه عنوان کرد: حزب دموکرات و حزب جمهوری‌خواه هیچ‌کدام قابل اتکا نیستند، اوباما که منتخب حزب دموکرات بود، بدترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کرد و اعلام کرد اگر می‌توانستم تمام پیچ و مهره‌های هسته‌ای ایران را باز می‌کردم.
وی با بیان این‌که نباید ذهن مردم را به انحراف بکشانیم، تصریح کرد: هر دو حزب آمریکا نگاه براندازی به نظام جمهوری اسلامی دارند.
رضوانی با اشاره به روز جهانی مبارزه با بی‌سوادی گفت: مسؤولان آموزش و پرورش را باید در راستای مبارزه با بی‌سوادی یاری کنیم و امروزه تا کسی در امور مختلف به خصوص کامپیوتر و نرم‌افزار در سطح تخصصی علم نداشته باشد، بی‌سواد است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲