تاریخ انتشارجمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
کد مطلب : ۴۳۷۲۲۳
مدیرتعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، با اشاره به اینکه سال گذشته سه هزار و ۵۴۸ نفر عضو تعاونی‌ها شده اند، گفت : بیش از ۱۶۶ هزار دلار صادرات در بخش تعاون در استان داشته‌ایم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازصداوسیمای مرکز یزد، میثم لطفی در دیدار سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶۳ هزار نفر ساعت در زمینه آموزش‌های تخصصی، عمومی و خصوصی تعاون برگزار شد، افزود: تشکیل ۹۶ تعاونی و ایجاد فرصت اشتغال برای ۱۵۲۳ نفر از اقدامات حوزه تشکیل این مدیریت در سال گذشته بوده است. 
وی ادامه داد: ۱۴۸۷ مورد نظارت، بازدید و حسابرسی از تعاونی‌های تولیدی ، توزیعی و خدماتی در سال قبل صورت گرفته و همچنین ۷۰۰ مورد نظارت بر مجامع تعاونی‌ها نیز انجام شده است.
مدیر تعاون  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه ۱۶۶ هزار و ۳۹۷ دلار صادرات بخش تعاون بوده است، گفت: شرکت‌های تعاونی در استان محصولات بهداشتی، پلاستیک، گلخانه ای، کاشی و سرامیک، نخ، طلا و لوازم الکترونیک را به کشورهایی نظیر ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان، روسیه، مقدونیه، آلبانی و یونان صادر کرده اند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴