BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - توهین به ساحت پیامبر (ص) با هدف انحراف افکار عمومی از جنایت‎های استکبار - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توهین به ساحت پیامبر (ص) با هدف انحراف افکار عمومی از جنایت‎های استکبار

21 شهريور 1399 ساعت 22:10

امام جمعه یزد با بیان اینکه در پشت پرده توهین به مقدسات اسلامی، فتنه بزرگی قرار دارد و مسلمانان باید هوشیار باشند، گفت: توهین به ساحت پیامبر (ص) با هدف انحراف افکار عمومی از جنایت‎های استکبار است.


به گزارش بلاغ به نقل ازصداوسیمای مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد با محکومیت انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر اکرم (ص) در نشریه فرانسوی اظهار داشت: آمریکا و صهیونیست‌ها با چنین اقداماتی درصدد انحراف افکار عمومی جهان به ویژه مسلمانان از جنایت‌های خود در فلسطین و یمن هستند. 
وی افزود: یکی دیگر از اهداف این اقدام موهن، دور کردن ذهن‌ها از اتفاقات و تحولات داخلی در آمریکا و کشور‌های اروپایی به شمار می‌آید.
نماینده ولی فقیه در استان یزد تأکید کرد: مطمئنا پشت این حرکات، فتنه‌های بزرگی نهفته است و همه مسلمانان باید مراقب باشند و با دفاع از پیامبر اکرم (ع) و ولایت اجازه تحقق اهداف دشمنان را ندهند.
وی ادامه داد: اگر از پیامبر (ص)، ائمه (ع) و ولایت پیروی و حمایت نکنیم، بار دیگر جریان‌هایی نظیر داعش روی کار خواهند آمد.
ناصری اظهار داشت: ما با ولایت زنده ایم و مردم ما نیز با توصیه‌های ولایت بیدارند. هرگونه شبهه افکنی و انحراف در این موضوع ناکام خواهد ماند.
امام جمعه یزد درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: صهیونیست‌ها همه برنامه‌های آمریکا را ترسیم می‌کنند و محور اقدامات اسلام ستیزانه محسوب می‌شوند.
وی نسبت به امید بستن به آمریکا هشدار داد و افزود: آمریکا رو به افول است و ما باید روی پای خود ایستاده و متکی به خودمان باشیم تا با اقتدار به اهدافمان برسیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437222

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437222/توهین-ساحت-پیامبر-ص-هدف-انحراف-افکار-عمومی-جنایت-های-استکبار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com