کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آموزش دانشجویان پیام نور با سیستم الکترونیکی LMS

21 شهريور 1399 ساعت 21:35

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه آموزش دانشجویان دانشگاه پیام نور الکترونیکی است گفت: دانشجویان از طریق سیستم LMS دروس را دریافت می‌کنند.


به گزارش بلاغ به نقل ازصفی‌الله صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در همدان اظهار کرد: زیرساخت برگزاری کلاس‌های الکترونیک در دانشگاه پیام نور وجود دارد و این ترم نیز به تشخیص هیات امنای دانشگاه کلاس‌ها الکترونیک برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشجویان در حال انتخاب واحد هستند گفت: از اول مهرماه کلاس‌ها الکترونیکی و آنلاین برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه پیام نور همدان خاطرنشان کرد: ویژگی این شیوه آموزش این است که کلاس‌ها حالت حضوری دارد و مباحث کتاب‌ها نیز در سامانه ذخیره شده و دانشجو بعدها می‌تواند به صورت آفلاین از آن استفاده کند.
وی با تاکید بر اینکه کلاس‌های الکترونیکی با مجازی متفاوت است تصریح کرد: کلاس‌های محازی از طریق پیام‌رسان‌ها است اما دانشگاه پیام نور مجهز به سیستم LMS است و دروس از این طریق ارائه می‌شود.
صفایی با بیان اینکه مرکز کنترل سیستم الکترونیکی در واحد همدان مستقر است گفت: تمام دانشجویان پیام نور سراسر استان و دانشجویان واحدهای پیام نور منطقه ۴ که شامل استان‌های قزوین و مرکزی است نیز می‌توانند از این سیستم استفاده کنند.
وی ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود را نیز مجازی دانست و گفت: دانشجویان تنها یک روز برای تحویل مدارک مراجعه می‌کنند که همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.
رییس دانشگاه پیام نور همدان اضافه کرد: ثبت‌نام با شرط معدل برای دیپلم‌ها از طریق سایت سنجش در حال انجام است که تا ۷ مهرماه نیز تمدید شده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437215

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437215/آموزش-دانشجویان-پیام-نور-سیستم-الکترونیکی-lms

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com