کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بعضی ستاد انتخاباتی آمریکا را در ایران دایر کرده‌اند

21 شهريور 1399 ساعت 21:20

امام جمعه باغبهادران گفت: عده‌ای در کشورمان برای حکومت بعدی آمریکا ستاد انتخاباتی را از همین الآن زده‌اند، آنان که هنوز دل به جهان غرب دوخته‌اند و فکر می‌کنند اگر پالان را بر حیوان دیگری بگذارند گشایش برای ایران به وجود می‌آید.


به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه باغ بهادران اظهار کرد: می‌دانیم حدود ۳۵ سال بعد از شهادت امام حسین(ع) امام سجاد(ع) امامت امت را به عهده داشتند در این ۳۵ سال در همان اوائل آن‌چنان خفقانی به پا کردند که شیعه نمی‌توانست بر عقاید خود در کنار امام بماند به‌ طوری‌که خود امام سجاد(ع) فرمودند که در تمام مکّه و مدینه ۲۰ نفر وجود ندارند که ما را واقعاً دوست داشته باشند.
امام جمعه باغبهادران خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات امام سجاد(ع) برای تنفر از طاغوت احیای دین و مبارزه با طاغوت در قالب عزاداری و گریه برای شهادت امام حسین(ع) و نگه‌داشتن روحیه تنفر از دشمنان و ارتباط معنوی با حجت خدا که امروزه می‌بینیم، همین امر باعث شد تا آزادگان جهان با همین توسلات حول محور امام حسین(ع) در مقابل ظلم و تجاوز ایستادگی کنند.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متذکر شد: جنگ قدرت در آمریکا بالاگرفته است و گویا همان توطئه‌ای که برای ایران کلید زدند خودشان بر سرخودشان دارند درمی‌آورند چراکه ترامپ به ‌شدت از دموکرات‌ها عصبانی است و آنان را پیشاپیش به تقلب در انتخابات متهم کرده است.
فرهنگ تصریح کرد: رفتارهای اخیر مسؤولان و دولتمردان آمریکایی از یک فروپاشی قریب‌الوقوع حکایت دارد و نشانه‌های آن به‌وضوح در جوامع غربی قابل ‌مشاهده است.
امام جمعه باغبهادران با اشاره به دلباختگی برخی از وادادگان سیاسی در داخل کشورمان متذکر شد: عده‌ای در کشورمان برای حکومت بعدی آمریکا ستاد انتخاباتی را از همین‌الآن زده‌اند، آنان که هنوز دل به جهان غرب دوخته‌اند و فکر می‌کند اگر پالان را بر حیوان دیگری بگذارند گشایش برای ایران به وجود می‌آید.
وی افزود: غرب‌گرایان داخلی بدانند آمریکا خوی استکباری خود را با عوض شدن مسؤولانش از دست نمی‌دهد صدها بار تابه‌حال تجربه کرده‌اید ببینید با کسانی که سازش کردند چه کردند، چرا از سرنوشت کسانی که با آمریکا متحد شده و بعد نابود شدند درس نمی‌گیرید.
فرهنگ در انتقاد نسبت به حضور فیزیکی نامناسب در مدارس بیان کرد: اینکه مسؤولی خودش مجازی سال تحصیلی جدید را آغاز کرده و دانش آموزان را امر به رفتن مدرسه کند، توهین است؛ در چنین شرایطی خانواده‌ها مواظب باشند تا در منازل درس بچه‌ها را با کمک دبیران زحمت‌کش پیگیری کنند تا از این وضعیت هم خارج شویم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 437210

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/437210/بعضی-ستاد-انتخاباتی-آمریکا-ایران-دایر-کرده-اند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com