تاریخ انتشارجمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۴۳۷۱۷۷
امام جمعه بهنمیر گفت: مجرمان درجه یک اقتصادی سربازان پیاده نظام استکبار هستند که از مجلس می خواهیم نظارت مستمر و میدانی از دستگاها و نهادهای دولتی داشته باشند.
۰
plusresetminus
مجرمان اقتصادی سربازان پیاده نظام استکبار هستند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام شریف تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با تسلیت شهادت امام سجاد (ع) به نقش این امام در پیام رسانی نهضت کربلا اشاره و عنوان کرد: امام سجاد(ع) در شرایط بسیار سخت بعد از واقعه عاشورا زمینه انقلاب فکری و فرهنگی را برای امام باقر (ع) و امام صادق (ع) فراهم و مفاهیم دینی را که بوسیله بنی امیه تحریف شده بود را باز سازی کرد و روح صلابت و استقامت را دوباره به مسلمانان و شیعیان برگرداند. 

وی با محکوم کردن نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به پیامبر اکرم اسلام خاطرنشان کرد: دلیل این‌همه اهانت به قرآن و پیامبر اسلام نشانه عناد و کینه ورزی غرب با دنیای اسلام، گسترش و نفوذ فرهنگ اسلام در غرب و از طرفی انحراف افکار عمومی در عادی سازی رابطه با صهیونیست ها است.   

امام جمعه بهنمیر تصريح کرد: مسلمانان باید آگاه باشند و با وحدت در برابر اهانت به رسول الله به پا خیزند.    شریف تبار با اشاره به گرانی افسار گسیخته و مشکلات اقتصادی مردم گفت: از مسئولان و دولت می خواهیم چاره جویی کنند.  

این مسئول با تشکر از قوه قضائیه به جهت برخورد با مفسدان اقتصادی اظهار کرد: از قوه قضائیه می‌خواهیم با ریشه های فساد اقتصادی و مجرمان درجه یک اقتصادی به شدت برخورد کنند.

امام‌جمعه بهنمیر مجرمان درجه یک اقتصادی را سربازان پیاده نظام استکبار دانست و از مجلس خواست نظارت مستمر و میدانی از دستگاها و نهادهای دولتی داشته باشند. 

شریف تبار با اشاره به اجلاس سران گروه مقاومت که با حضور سید مقاومت و فرمانده سپاه قدس ایران انجام گرفته است بیان کرد: این دیدار بارقه امیدی برای ملت مظلوم فلسطین است و این اتحاد پاسخ محکمی به طرح سازش و عادی سازی آمریکا و رژیم  صیهونیستی خواهد بود. 

پس از اقامه نماز جمعه شهرستان بهنمیر مردم مؤمن و ولایتمدار این شهرستان در  اعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) و قرآن با سردادن شعار  مرگ بر آمریکا و اسرائیل و با شعار لبیک یا محمد حمایت خود از پیامبر اعظم (ص) اعلان کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴