تاریخ انتشارجمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۴۳۷۱۷۶
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها در بازار از مسئولان خواست با نظارت جدی نگذارند بیش از این به قشر‌های آسیب پذیر جامعه فشار وارد شود.
۰
plusresetminus
افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها بر مردم فشار وارد کرده است/قدردانی از هیات‌های مذهبی به‌دلیل رعایت پروتکل‌ها
به گزارش بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ساری با قدردانی از تجمعات مردمی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در فرانسه و آتش‌سوزی قرآن کریم در سوئد اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با چنین برنامه‌هایی کشورهای اسلامی را سرگرم کرده و به اهداف خودش که چپاول سرمایه‌های کشورهای اسلامی است برسد.

وی بیان کرد: اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی، شکست سیاست‌های استعماری دنیای استکبار و تفکر فاشیستی صهیونیستی در تقابل با دین اسلام را به خوبی نمایان کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: دشمنان با موج اسلام‌هراسی به دنبال شکستن حریم ارزش‌های دینی هستند.



این مسئول با تاکید بر ترویج پوشش حجاب در جامعه، افزود: ترویج حجاب در جامعه نیازمند کار فرهنگی است.

محمدباقر محمدی‌لائینی با تشکر از هیات‌های مذهبی به خاطر رعایت اصول بهداشتی در مراسم‌های عزاداری، گفت: مسؤولانی که نظارت‌ بر هیات‌های مذهبی را تاکید داشتند نسبت به پارک‌ها، سواحل و تفرجگاه‌ها نیز با همین دقت و حساسیت انجام دهند.

وی تنها راهکار اصلاح جامعه را عمل به سیره حکومتی پیامبر گرامی اسلام (ص) و امیرالمومنین علی علیه السلام دانست و گفت: مبارزه با فساد، سیره معصومین است و باید آنرا به طور جدی اجرا کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تصریح کرد: رهنمود‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مهمترین سند بالادستی برای تعلیم و تربیت در جامعه است.

محمدی لائینی با اشاره به افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها در بازار از مسئولان خواست با نظارت جدی نگذارند بیش از این به قشر‌های آسیب پذیر جامعه فشار وارد شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴