دوست داشتم نساجی در قائمشهر تمرین می کرد

فکری: راه چاره ساختن یک تیم جدید است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۳۶۹۵۴
سرمربی تیم نساجی گفت: نساجی اگر چه 8 بازیکن خود را در روزهای اخیر از دست داده اما قصد دارد هفته آینده در تهران تمرینات خود را آغاز کند.
۰
plusresetminus
فکری: راه چاره ساختن یک تیم جدید است
به گزارش بلاغ، محمود فکری سرمربی تیم گفت: اگر تعداد بازیکنان ما به حد نصاب برسد هفته آینده در تهران تمرینات خود را شروع خواهیم کرد تا رفته رفته برای حضور شایسته در فصل جدید بازی ها آماده شویم.

سرمربی تیم نساجی در پاسخ به این سوال که چه دیدگاهی در مورد حضور تیم در قائمشهر دارد، گفت: من هیچ مشکلی با حضور تیم در قا ئمشهر ندارم و اتفاقا دوست دارم هدایت تیمی که بر عهده می گیرم در شهر خودش تمرین کند اما اکنون مشکل زیر ساخت ها در قا ئمشهر مطرح است. البته توان اینکه امکانات تمرینی برای تیم نساجی در شهر فراهم شود وجود دارد اما مشکل اینجاست اکنون این شرایط مهیا نیست و در چنین وضعیتی تیم بالاجبار باید در تهران تمرینات خود را دنبال کند.

محمود فکری در خصوص اینکه آیا نگرانی نسبت به بازیکنانی که از اردوی تیم جدا شدند، ندارد؟ گفت: هم من و هم باشگاه دوست داشتیم که نفرات فصل گذشته در ترکیب تیم حفظ شوند اما یک واقعیت وجود دارد که نمی شود از آن فرار کرد. یک شخص نمی تواند با تیم های دولتی که از سوی کارخانه های بزرگ نظیر گل گهر – فولاد – فولاد سپاهان – ذوب آهن و ... اداره می شود مقابله کند. بازیکنان ما پیشنهادات مالی خوبی دریافت کرده اند که با دستمزدشان در نساجی فاصله زیادی دارد و نمی شود به این بازیکنان خرده گرفت و من برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. روزهای ابتدایی نقل و انتقالات برای تیم های بزرگ و مدعی است. ما باید صبر کنیم تا تقاضاها فروش کند و بعد بازیکنان را بخدمت بگیریم. بازیکنانی که با توانمندی نساجی در پرداخت دستمزدها مطابقت داشته باشند. برای اینکه زمان و بازیکنان خوب دسته اولی را از دست ندهیم در این فرصت در تلاش برای جذب بازیکنان دسته اولی هستیم. 5 بازیکن از تیم خوشه طلایی بخدمت گرفتیم و در ادامه هم چند بازیکن دسته اولی جذب خواهیم کرد و توامان تلاش خواهیم کرد بازیکنان لیگ برتری را هم جذب کنیم.

سرمربی تیم نساجی در خصوص حضور صمد مرفاوی در کادر فنی نساجی که پیش تر سرمربی تیم های لیگ برتری بوده، گفت: حضور ایشان در کادر فنی برای ما افتخار است با توجه به اینکه پیش تر در تیم های متعددی سرمربی بوده. متاسفانه در ایران بیشتر مربیان تلاش می کنند دستیارانی برای خود انتخاب کنند که هیچ وقت داعیه سرمربیگری نداشته باشند و همیشه خیالشان راحت باشد که از سوی دستیار تهدید نخواهند شد. من زمانی که دستیار بودم از جمله دستیار آقا صمد با همه وجود برای سرمربی کار کردم و الان هم همین نگاه را دارم و اعتقادم بر این است مربی ای که دستیار من می شود با همه وجود برای تیم کار خواهد کرد. همه دستیارانم در نساجی از جمله آقا سیروس که با هم همبازی و رفیق بودیم؛ حنیف عمران زاده – احمد فیض کریملو – دکتر فاضلی، هاروت ابراهیمیان و ... به تیم کمک کردند و اگر در فصل آینده برای پیشرفت شغلی راهی تیم های جدید نشوند در خدمتشان خواهیم بود.

 محمود فکری در پایان صحبت هایش در خصوص استراتژی تیم در فصل آینده و اینکه خیلی ها انتظار دارند نساجی برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا تلاش کند؛ گفت: انتظار باید از تیم منطقی باشد. به جای طرح این حرف ها که تیم بازیکنان زیادی از دست داده باید به باشگاه نساجی کمک شود. تیم نباید هیچ فشاری را احساس کند و باید بدون دغدغه گام به میدان بگذارد. ما در حال ساحتن یک تیم جدید هستیم و اگر قرار باشد خودی ها به ما ضربه بزنند شرایط بدتر خواهد شد و اگر تیم به دسته پایین تر سقوط کند بازگشت به لیگ برتر کار سختی خواهد بود. همان طور که نساجی بعد از 24 سال به لیگ برتر صعود کرد. رضا حدادیان به عنوان یک عاشق در نساجی هزینه می کند و این در حالی است که درآمدها حتی به ریال کاهش پیدا کرده اما هزینه ها چند برابر شده است و تقاضای من از مدیران استانی این است که به او کمک کنند. حتی مدیران مازندرانی که خارج از استان هستند. نساجی فقط برای شهر قائمشهر نیست و تعلق به همه شهرهای استان دارد. ما تلاش خواهیم کرد مبتنی بر واقعیت ها و به اندازه توان تیم شایسته ای بسازیم و در چنین شرایطی انتظار داریم همه در کنار نساجی باشند و از تیم حمایت کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم