کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شبکه بهداشت آمل خبر داد

آمل همچنان در وضعیت قرمز کرونایی/لزوم استفاده سالمندان و بیماران از واکسن آنفلوانزا

20 شهريور 1399 ساعت 14:17

رئیس اداره شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: واکسن آنفلوانزا هنوز وارد بازار توزیع نشده است، البته براساس سیستم داروخانه و قیمت مصوب توزیع می شود و مربوط به وظایف ما نیست، تا شرایط جدیدی ابلاغ کنند.


به گزارش بلاغ؛فرامرز اکبری در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه وضعیت آمل فوق العاده قرمز است، گفت:خوشبختانه نسبت به قبل وضعیت بهتری  داریم، اما همچنان در وضعیت قرمز هستیم.

وی با بیان وضعیت واکسن کرونا عنوان کرد:واکسن هنوز وارد بازار توزیع نشده است، البته براساس سیستم داروخانه و قیمت مصوب توزیع می شود و مربوط به وظایف ما نیست، تا شرایط جدیدی ابلاغ کنند.

رئیس اداره شبکه بهداشت و درمان آمل ادامه داد: توصیه می شود کسانی که بیماری زمینه ای دارند، افراد سالمند و بیماران از این واکسن استفاده کنند.

وی با شروع  فصل پاییز و سرما خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم اصول سه گانه را رعایت کنیمف شستن دست ها، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی می توانیم انفولانزا، سرما خوردگی را نیز اهش دهیم.

اکبری در خصوص بازگشایی مدارس در زمان کرونا اظهار کرد: این یک تیم کشوری و در سطح کلان گرفته شده است.

وی رعایت به در خانه ماندن توصیه کرد و یاداور شد: از تجمع چه بصورت خانوادگی باشد و چه بصورت کاری خوداری کنید و حتما فاصله اجتماعی را با اطرافیان رعایت کنید.

رئیس اداره شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: آمل از 11 تیرماه وضعیت قرمز گرفت و تا امروز با وجود کاهش فوتی  و بستری ها همچنان در وضعیت قرمز است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 436925

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/436925/آمل-همچنان-وضعیت-قرمز-کرونایی-لزوم-استفاده-سالمندان-بیماران-واکسن-آنفلوانزا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com