تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۴۳۶۸۹۶
مردم مازندران در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در صحن امامزاده یحیی(ع) ساری تجمع اعتراضی برگزار کردند.
۰
plusresetminus
تجمع اعتراض‌آمیز مردم مازندران در محکومیت توهین به مقدسات اسلام+تصاویر
به گزارش بلاغ، مردم مازندران در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم صبح امروز شهرهای استان و در ساری در صحن امامزاده یحیی (ع) ساری تجمع اعتراضی برگزار کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم تجمع اعتراض آمیز مردم استان نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم در فرانسه و آتش سوزی قرآن کریم در سوئد گفت: دشمنان با توهین به مقدسات می‌خواهند حساسیت مسلمانان به مقدسات اسلامی را کم و عادی سازی کنند.



آیت الله محمدی لایینی این اهانت را یک گناه بزرگ و نابخشودنی اعلام کرد و افزود: سیاست‌های عمیقا ضداسلامی عامل اصلی این اهانت هاست که ریشه در سیاست‌های استکباری صهیونیست‌ها دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با این اهانت‌ها به دنبال ایجاد اختلاف در منطقه و عادی سازی چنین رفتار‌هایی هستند که هر از چند گاه بروز می‌کند ، گفت: هشیاری به چنین مسائلی وظیفه اصلی مسلمانان جهان هست و باید با این رفتار‌ها برخورد دشمنانه داشته باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه از مجامع بین المللی باید اینگونه اقدامات را محکوم نمایند ، افزود: از مردم ایران نیز انتظار می‌رود که احترام مقدسات خود را حفظ کنند تا دیگر کشور‌ها به دنبال سوء استفاده نباشند.


 نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه از مجامع بین المللی باید اینگونه اقدامات را محکوم نمایند ، افزود: از مردم ایران نیز انتظار می‌رود که احترام مقدسات خود را حفظ کنند تا دیگر کشور‌ها به دنبال سوء استفاده نباشند.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی، شکست سیاست‌های استعماری دنیای استکبار و تفکر فاشیستی صهیونیستی در تقابل با دین اسلام را به خوبی نمایان کرده است.


وی با اشاره به اینکه این اقدام نشانه درماندگی و ضعف دشمنان اسلام است، اظهار کرد: یقیناً نتیجه اقدامات موهن آنان دامن‌گیرشان می‌شود.

امام جمعه ساری با اعلام اینکه اهانت به پیامبر اعظم(ص)، سناریوی از پیش طراحی شده صهیونیست‌ها و مورد حمایت دولت‌های غربی است، بیان کرد: دشمن در طول سال‌های اخیر دست از دشمنی با ایران برنمی‌دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه وحدت و انسجام با محبت به اهل بیت (ع) میسر می‌شود،‌ تصریح کرد: دشمنان با موج اسلام‌هراسی به دنبال شکستن حریم ارزش‌های دینی هستند.



وی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر بزرگوار اسلام(ص) را خط قرمز مسلمانان جهان عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان اسلام از بیداری اسلامی هراس دارند.

در این اجتماع مردمی ضمن قرائت بیانیه پایانی شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، آمریکا و اسرائیل دشمن دین و قرآن اقدام هتاکانه دشمنان نسبت به مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴