تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۴۳۶۷۴۲
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از پیگیری مطالبات انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، مالک شریعتی نیاسر در گفت و گو ، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون انرژی اختصاص داشت به ارائه گزارش نمایندگان انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت و به دنبال آن محورهایی در جلسه کمیسیون مورد بحث قرار گرفت.
وی در ادامه اظهار کرد: ضرورت تخصیص ارز، موضوع خریداری تجهیزات داخلی، بحث بازنگری در قانون خریدهای داخلی در مقایسه با خرید های خارجی، پیگیری و نظارت بر اجرای مصوباتی که قبلا به عنوان قانون یا آئین نامه ابلاغ شده و در نهایت کمک به صدور خدمات فنی و مهندسی و به خصوص صدور مجوز برای ساخت تجهیزات ساخت داخل از جمله مواردی بود که در جلسه کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نماینده مردم تهران در ادامه تصریح کرد: قرار شد کمیسیون انرژی مطالبات انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت را از مسئولان اجرایی پیگیری کند.
وی افزود: بخش دیگری از جلسه ارائه یافت به ارائه گزارش کارشناسان دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در خصوص طرحی که برای حامل های انرژی و یکپارچه سازی تعرفه آن ها داشتند. آنها ایده ای داشتند و ایده مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما در نهایت تصمیمی اتخاذ نشد. در واقع گزارشی از یک ایده جدید برای یکپارچه سازی نظام تعرفه گذاری حامل های انرژی با تعریف یک واحد مشخص تحت عنوان وان بود. مقرر شد این موضوع فعلا در همین حد مانده و بررسی بیشتر آن دنبال خواهد شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴