تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۴۳۶۷۲۱
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای در مازندران گفت: ۱۲۵ کارآموز مازندرانی برای راهیابی به مسابقات ملی مهارت در 3 شهر ساری، قائمشهر و بابل در ۳۳ حرفه با هم به رقابت پرداختند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسیدحسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای در مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران از رقابت ۱۲۵ کارآموز مازندرانی برای راهیابی به مسابقات ملی مهارت کشوری خبر داد و اظهار کرد: این کارآموزان مازندرانی برای راهیابی به مسابقات ملی مهارت در ۳ شهر ساری، قائم‌شهر و بابل در ۳۳ حرفه با هم به رقابت پرداختند.

وی همچنین به برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت اشاره و بیان کرد: ۴۵۰ کارآموز در مرحله شهرستانی و ۱۲۵ کارآموز به مرحله استانی راه یافتند، برگزیدگان این دوره در مسابقات ملی مهارت که در نیمه پاییز امسال برگزار می‌شود حضور خواهند یافت. 
درویشی تصریح کرد: فقر مهارتی علت اصلی بیکاری تحصیل‌کردگان در مازندران است و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی در میان جوانان، دانشجویان و آحاد جامعه فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران اعلام کرد: نوزدهمین مسابقات ملی مهارت مرحله استانی در ۲۸ رشته شامل فناوری مد، الکترونیک، آجرچینی، تراش CNC، فرز CNC، کاشی‌کاری دیوار و کف، کابینت‌سازی، لوله‌کشی و گرمایشی، مگاترونیک، فناوری اتومبیل، نقاشی خودرو، اتصالات چوبی، آشپزی، قنادی، طراحی مهندسی مکانیک، طراحی فضای سبز، جوشکاری، جواهرسازی، ساخت و تولید تیمی، رباتیک، صافکاری خودرو، گل آرایی، تاسیسات الکتریکی، تبرید و تهویه، کنترل صنعتی، نجاری، گچکاری و نگهداری ماشین‌های سنگین برگزار ‌شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴