تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۳۶۷۲۰
دبیران علمی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه، دبیران علمی سی‌و هشتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست و هشتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.

سیدعباس صالحی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی مهدوی راد را به‌عنوان دبیر علمی سی‌وهشتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در حکم صالحی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی مهدوی‌راد آمده است:

«نظر به مراتب علمی و تجربه‌ ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های کتاب، فرهنگ و پژوهش، به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی سی و هشتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و بهره‌مندی از همفکری و همکاری اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزه نشر و اهالی‌قلم در گسترش دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی، موفق و موید باشید.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حکمی احمدعلی حیدری را به‌عنوان دبیر علمی بیست‌وهشتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حیدری نیز آمده است:

«نظر به تخصص و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های علمی و پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان "دبیر علمی بیست و هشتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و بهره‌مندی از همفکری و همکاری اندیشمندان و صاحب نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر که نقش مهمی در توسعه دیپلماسی فرهنگی دارد، بیش از گذشته موجب رشد و تعالی جامعه مطالعات جهانی حوزه اسلام و ایران شود.»




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲