کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میدان باری‌ها، نو نوار می‌شوند؛

کار ساخت میدان‌بار جدید ساری با تمام قوت در حال انجام است/موظف به تمکین نظر فرمانداری هستیم

19 شهريور 1399 ساعت 0:05

در دو هفته مانده به پایان مهلت فرمانداری ساری به میدان باری‌ها، امیرحسین فخرآوران با رد مصاحبه خود با رسانه‌ها در خصوص عدم اتمام پروژه تا پایان شهریورماه، بر اجرای کار ساخت میدان جدید با تمام قوت تاکید کرد.


به گزارش بلاغ، بنا بر آخرین تصمیمات و فرجام خواهی کسبه میدان قدیم میوه و تره‌بار، با دستور فرماندار تا پایان شهریورماه به فعالان صنفی میدان قدیم و پیمانکار پروژه ساخت میدان جدید میوه در مرکز مازندران، مهلت داده شد تا نسبت به اتمام پروژه و تخلیه میدان قدیم اقدام کنند.

در حالی که تنها دو هفته به پایان مهلت فرمانداری ساری باقیمانده است، برخی زمزمه‌ها و حواشی در خصوص این پروژه موجب شده است تا حساسیت‌ها بر روی این پروژه بیشتر و عرصه برای دست اندرکاران اجرایی این پروژه، تنگ شود.


امیرحسین فخررآوران در این باره به خبرنگار ما می‌گوید: طی هفته‌های اخیر انتشار یک خبر از سوی یکی از رسانه‌ها مبنی بر عدم اتمام پروژه تا پایان شهریور ماه به نقل قول از بنده، موجب شد تا فرمانداری ساری اولتیماتوم و تذکر جدی به ما بدهد.


وی افزود: ما پس از پایان تیرماه یعنی اتمام مهلتی که از سوی فرمانداری ساری برای نقل مکان از میدان قدیم به میدان جدید به ما داده شده بود، با خواهش و تمنای ما و کسبه و محبتی که فرماندار مرکز استان در حق ما داشتند، از ایشان فرصت گرفتیم تا پایان شهریور این پروژه را به اتمام برسانیم.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز استان مازندران، با بیان اینکه ما موظف به تمکین نظر فرمانداری ساری هستیم و تمام تلاش‌مان اتمام پروژه تا پایان مهلت باقیمانده است؛ خاطرنشان کرد: هر چه نظر فرمانداری است کاملا قبول داریم و امیدواریم طی بازدید از پروژه و مشاهده پیشرفت کار، لطف بیشتری از سوی فرمانداری شامل حال ما شود.

فخرآوران ضمن قدردانی از حمایت‌های فرماندار ساری و ورود به حل این مشکل شهری، علیرغم اینکه این پروژه مرتبط با بخش خصوصی بوده است؛ گفت: ما موظف به تمکین نظر فرماندار مرکز استان هستیم و بحثی هم در این باره نداریم و اگر اتمام پروژه در مهلت مقرر محقق نشد، بستگی به نظر و لطف فرمانداری ساری دارد که با توجه به شرایط و در نظر گرفتن پیشرفت و جدیت عزم برای تکمیل پروژه، چه تصمیمی را اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه به هر منظور هرچند در اصل پاسخگوی این ماجرا، باید آقای مالک مدیرعامل و یعقوبیان رئیس هیئت مدیره شرکت پیمانکار باشند و در واقع بنده به عنوان رئیس اتحادیه میوه و تره بار مرکز استان به‌دلیل مسئولیتی که در این میدان دارم، هدفم پا در میانی و حل موانع و برخی دست اندازهای در مسیر احداث این پروژه است، تصریح کرد: اما به واقع اگر کار رو به جلو و در حال پیشرفت است، بیایید از سرعت انتقادات بکاهیم و با همه کاستی‌ها و مشکلات، با همدلی به اتمام این پروژه کمک کنیم، نه اینکه با برخی اخبار و حواشی، ذهنیت مسئولان و مدیران را جهت دهیم.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز استان مازندران، با بیان اینکه  کار ساخت میدان جدید با تمام قوت در حال انجام است، تاکید کرد: بنده کاملا نقل قول یکی از رسانه‌ها از بنده را در این خصوص که  این پروژه تا پایان شهریور به اتمام نمی‌رسد را رد می‌کنم و انتشار این خبر، موجب پدیدآمدن بسیاری از مشکلات برای ما و پیمانکار شده است که مشغول کار و تلاش برای به اتمام رساندن این پروژه است.

فخرآوران با بیان اینکه ما عمیقا از شهروندان و ساکنان و اهالی میدان بار قدیم ساری، بابت تحمل مشکلات چندین و چند ساله این منطقه، تشکر و بابت تاخیر پیش آمده، عذرخواهی می‌کنیم؛ ادامه داد: ما ضمن دلجویی از فرماندار ساری، واقعا از تلاش‌ها، حمایت و پیگیری‌های ایشان سپاسگزاریم و از ایشان نیز بابت تاخیر و خلف وعده عذرخواهی می‌کنیم.
 
وی متذکر شد: کاملا مشکلات به وجود آمده ناشی از تردد خودروهای حمل میوه را قبول داریم و از مردم بابت این موضوع عذر خواهی می‌کنیم.

 
انتهای پیام/


کد مطلب: 436714

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/436714/کار-ساخت-میدان-بار-جدید-ساری-تمام-قوت-حال-انجام-موظف-تمکین-نظر-فرمانداری-هستیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com