تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۴۳۶۶۴۸
تیم فوتبال نساجی از اکنون عزم خودش را برای حضوری پرقدرت در فصل جدید رقابت‌ها جزم کرده و همه منتظر یک نساجی متفاوت در فصل جدید هستند.
۰
plusresetminus
همه در انتظار نساجی رویایی/فکری در نساجی ماندنی است
به گزارش بلاغ، تیم فوتبال نساجی مازندران در فصلی که گذشت نشان داد می‌تواند در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. درخشش نساجی‌چی‌ها در دیدارهای بزرگ فصل از این تیم یک مدعی ساخت تا حالا برای فصل آینده انتظارات از این نساجی بیش از پیش شود.

نساجی با محمود فکری جان تازه‌ای گرفت و پرشورهای مازندرانی از حالا چشم انتظار آغاز فصل جدید هستند. اما خبرها و شایعات زیادی پیرامون باشگاه نساجی است که در ادامه به آخرین خبرها از این باشگاه مازندرانی می‌پردازیم.

️اعضای کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه نساجی مازندران مشخص شدند

طی احکامی جداگانه از سوی علی امیری مدیرعامل باشگاه، آقایان دکتر علیرضا اسدی، حمیدرضا بایندریان، ایزد سیف‌الله‌پور و سرکار خانم طریقتی (معاون حقوقی شرکت هواپیمایی وارش)، به‌عنوان اعضای کمیته نقل‌و‌انتقالات باشگاه نساجی مازندران انتخاب شدند.کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه نساجی شامل ۵ عضو است که امیری مدیرعامل باشگاه نیز در این کمیته حضور دارد.

علی نظری‌جویباری عضو هیأت مدیره باشگاه نساجی مازندران شد

 طی حکمی از سوی رضا حدادیان رئیس مجمع (مالک) باشگاه نساجی، "علی نظری‌جویباری" به عضویت هیأت مدیره باشگاه نساجی مازندران درآمد. هم‌اکنون دکتر علیرضا اسدی رئیس هیأت مدیره، علی امیری، علی نظری‌جویباری، حمیدرضا بایندریان و وحید نصیری اعضای هیأت مدیره باشگاه نساجی مازندران هستند.


خداحافظی رضا دهقانی

رضا دهقانی هافبک تیم نساجی با انتشار پستی در فضای مجازی از هواداران، مسئولان باشگاه نساجی و هم‌بازی‌های خود در این تیم خداحافظی کرد. لازم به ذکر است هافبک نساجی در حالی در این پیام از نساجی‌چی‌ها خداحافظی کرده و با توجه به قرارداد قرضی که با این تیم داشت باید به تیم سابقش سپاهان بازگردد مگر این‌که سپاهانی‌ها تصمیم دیگری درباره او اتخاذ کنند.

فکری در نساجی ماندنی است

مسؤولان باشگاه نساجی برای حضور پرقدرت در لیگ بیستم نشستی را با سرمربی این تیم برگزار کردند. این دومین نشست محمود فکری و مدیران نساجی بود که برای نقل و انتقالات برگزار شد. مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی نساجی توسط مسؤولان این باشگاه و کمیته نقل و انتقالات آغاز شده است. همچنین بر خلاف شایعاتی که پیرامون احتمال حضور فکری به عنوان جانشین مجیدی مطرح می‌شود، مربی فصل گذشته نساجی با این تیم یک سال دیگر قرارداد دارد و از این تیم جدا نخواهد شد.

 مشلی: شرایط درمانی و عمل جراحی رضایت‌بخش بود

به گزارش روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، مجتبی ممشلی پس از عمل جراحی رباط صلیبی زیر نظر دکتر محمد رازی در بیمارستان نورافشار تهران اظهار کرد: شرایط مناسبی را چه قبل از عمل و چه بعد از آن گذراندم و از همه نظر رضایت کامل دارم و امیدوارم به لطف خدا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برگردم.

وی با بیان اینکه از دو ماه آینده می‌توانم تمرینات سبک و بازتوانی را انجام دهم، افزود: تمام تلاشم بر این است درصورت اجازه پزشکان، مراحل درمانی را فشرده‌تر انجام دهم تا کمتر از چهار ماه آینده بتوانم به تمرینات گروهی ملحق شوم و در خدمت تیم باشم.

 مدافع نساجی مازندران با عنوان اینکه از زحمات کادر پزشکی تیم قددرانی می‌کنم، ادامه داد: جا دارد تشکر ویژه داشته باشم از مدیرعامل زحمتکش و کادر مدیریتی باشگاه که شرایط این عمل جراحی را به بهترین نحو برایم مهیا کردند.

ممشلی ضمن تقدیر از کادر فنی و محمود فکری سرمربی تیم به‌منظور نگاه مساعد به او و تمدید قرارداد خاطرنشان کرد: خاطرات فراموش‌ناشدنی را طی سه سال حضورم در نساجی دارم و با تمام وجود برای تنها تیم ریشه‌دار شمال کشور سعی کردم نقش اثرگذاری داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه از روزی که مصدوم شدم شاهد واکنش‌های قابل توجه هواداران عزیز بودم، یادآور شد: هواداران پرشور و مهربان نساجی همیشه سعی کردند به من انرژی مثبت و روحیه دهند و این رفتارها بزرگترین سرمایه معنوی برایم محسوب می‌شود.

 مدافع نساجی مازندران بیان کرد: به‌شدت دلتنگ زمین چمن و پوشیدن پیراهن تیم محبوبم هستم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا هرچه زودتر برگردم تا بتوانم دل هواداران عزیز را شاد کنم.

ممشلی در پایان با اعلام اینکه بعد ازسرگیری رقابت‌های لیگ برتر همان‌طور که همه شاهد بودند، باشگاه برای ما همه‌جوره سنگ‌تمام گذاشت، گفت: خدا را شاکریم که با حضور آقای فکری و کادر محترم و همه عزیزانی که حتی ذره‌ای در موفقیت نساجی نقش داشتند، با توجه به شرایط سخت کرونایی توانستیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و شرمنده هواداران عاشق نساجی نشویم.

 مربیان رده پایه نساجی معرفی شدند

با اعلام علی امیری؛ مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، ابراهیم مرادی به‌عنوان سرمربی تیم امیدها، فریدون فضلی به‌عنوان سرمربی تیم جوانان و علی نجفی به‌عنوان سرمربی تیم نوجوانان نساجی در فصل جدید رقابت‌ها منصوب شدند.

تیم فوتبال نساجی از اکنون عزم خودش را برای حضوری پرقدرت در فصل جدید رقابت‌ها جزم کرده و همه منتظر یک نساجی متفاوت در فصل جدید هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰