مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد

برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مازندران

تاریخ انتشارجمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۴۳۶۵۶۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی طی 2 روز در نوبت‌های صبح و عصر و در هر نوبت با حضور 25 نفر برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مازندران
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی طی دو روز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 18 و 19 شهریورماه در بابل برگزار می‌شود، افزود: آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) بابل میزبان این دوره از مسابقات است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف تحت تدابیر ویژه توصیه‌های پزشکی و با رعایت کامل فاصله‌گذاری‌ها برگزار خواهد شد.
حیدری خاطرنشان کرد: خواهران در روز سه‌شنبه 18 و برادران در روز چهارشنبه 19 شهریورماه در نوبت‌های صبح و عصر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در هر نوبت 25 نفر در محل برگزاری مسابقات حضور دارند تا هیچ‌گونه تجمعی صورت نگیرد.
وی با اشاره به استقرار دائمی نمایندگان مرکز بهداشت در محل برگزاری مسابقات، بیان کرد: محل برگزاری مسابقات به‌صورت مرتب ضدعفونی شده و به همراه آوردن همراه توسط متسابقین ممنوع می‌باشد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: این دوره از مسابقات با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور عموم مردم نخواهیم داشت و تنها متسابقین به صورت محدود و در زمان‌های مشخص شده در محل برگزاری مسابقه حضور پیدا خواهند کرد و پس از قرائت محل برگزاری مسابقه را ترک می‌کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴