تاریخ انتشارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۴۳۶۵۶۴
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از مشارکت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی خیر نیک‌اندیش ساروی در امر خرید و نصب ۱۲۰ دوربین مداربسته، اتاق کنترل و نورپردازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران خبر داد.
۰
plusresetminus
مشارکت 1.3 میلیارد تومانی به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران
به گزارش بلاغ، سردار عبدالله ملکی در جمع خبرنگاران از کمک خیر ساروی به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خبر داد و اظهار کرد: این خیر نیک‌اندیش مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید و نصب دوربین‌های این مرکز اهدا کرد.
وی افزود: با کمک این خیر، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به ۱۲۰ دوربین مداربسته مجهز می‌شود و همچنین اتاق کنترل سایت این مرکز نیز راه‌اندازی خواهد شد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران همچنین با بیان اینکه با مساعدت این خیر ساروی دو برج نوری، ستون‌های هفت‌تپه، حسینیه وداع، ادوات و تسلیحات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان نورپردازی خواهد شد، گفت: کار نصب دوربین‌های مداربسته و نورپردازی آغاز شده است و تا هفته دفاع مقدس شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.
ملکی این امر پسندیده را نوعی امر به معروف در حوزه ایثار و شهادت دانست و گفت: این مکان را محل نمایش رشادت‌ها و شجاعت‌های مردم و رزمندگان مازندرانی به نسل جدید و ادامه دفاع مقدس برشمرد که با ورود مردم و خیّرین در امر ساخت و تکمیل موزه دفاع مقدس شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲