تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۴۳۶۳۰۳
معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور به اتفاقات اخیر لبنان اشاره کرد و گفت: برای ما این بحران‌ها نشان دهنده تحولات شگرفی است که دوران پسا صهیونیسم و پسا آمریکا را در منطقه شاهد هستیم.
۰
plusresetminus
دوران پسا آمریکا و صهیونیسم را در منطقه شاهد هستیم/اسرائیل ضعیف با توافق امارات قدرتی بدست نمی‌آورد
به گزارش بلاغ، قاسم حبیب‌زاده در جمع پایوران سپاه کربلا در ساری،
به خیمه شب بازی امارتی‌ها و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: تجربه نشان داده است اسرائیلی‌ها بعد از قرار داد کمپ دیوید نه تنها قوی نشدند بلکه ضعیف‌تر و شکننده‌تر شدند که در جنگ ۳۳ روزه لبنان و حتی در فلسطین شکست مفتضحانه‌ای از فلسطینی‌ها خوردند که بعد از شلیک ۶۰۰ موشک به رژیم صهیونیستی، ظرف کمتر از ۲۴ ساعت در خواست صلح به حماس میدهند.

وی با تاکید بر اینکه افسانه شکست ناپذیری اسرائیل از بین رفته است، افزود: اسرائیل ضعیف‌تر از گذشته شده است، و با توافق با امارات نمی تواند قدرتی بدست بیاورد.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه ما از بحران‌های عمیق نمی‌ترسیم هرچند که این موضوعات برای ایران بحران به حساب نمی‌آید، گفت: رهبر انقلاب ۳ سال پیش فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، و امروزه شاهد تحولات شگرفی از دل بحران‌های عمیق هستیم.

این مسئول به اتفاقات اخیر لبنان هم اشاره و تاکید کرد: برای ما این بحران‌ها نشان دهنده تحولات شگرفی است که دوران پسا صهیونیسم و پسا آمریکا را در منطقه شاهد هستیم.

حبیب‌زاده به طرح مکانسیم ماشه اشاره کرد و گفت: امروزه آنچه که در سپهر سیاسی جهان در حال بحث است مکانسیم ماشه است که آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را در این مورد به کار گرفته اند.
 
وی با اعلام اینکه تاریخ بشریت شاهد تنهایی آمریکا به عنوان فرعون زمان است، افزود: آمریکا با همه هارت و پورت‌ها و ادعا‌هایی که دارد، حتی از همراه کردن مدعیان سنتی خود عاجز مانده و دست به دامان یک جزیره کوچک به نام دومینیکن شده که کسی نمیداند در کدام منطقه جغرافیایی قرار دارد.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه با تاکید بر اینکه این همه ماجرا نیست و می‌بایست نگاهی به داخل کشور هم داشت، خاطرنشان کرد: ما در داخل کشور با دوگروه مواجه هستیم اول پیاده نظام‌های رسانه‌ای دشمن هستند که منتظرند تا آمریکا اقدامی انجام دهد و آن‌ها هم در میدان هیاهو کنند، و دوم طوطی‌های سیاسی هستند، کسانی که تحلیل سیاسی ندارند، اما برای شکستن اراده و ایستادگی مردم در مقابل آمریکا حرف‌هایی می‌زنند که باعث سست کردن اراده ملت شود.

این مسئول با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به تعبیر خودشان برگ برنده خود را که خروج از برجام بود، خرج کرد، بیان کرد: خروج آمریکا از برجام شوک اقتصادی به جامعه وارد کرد، اما دیگر چیز جدیدی برای تحریم بیشتر ندارند جز آنکه با نگاه قلدرمابانه هزینه سیاسی و معنوی تحریم‌های کمرشکن را کاهش دهند و یک مستمسک قانونی برای خود دست و پا کنند.

حبیب زاده به بازی جدید دوگروهی که در داخل کشور هستند، اشاره و اضافه کرد: برخی روزنامه‌های داخلی با پول بیت المال عکس جو بایدن نامزد انتخاباتی آمریکا را منتشر می‌کنند تا بگویند با انتخاب این نامزد وضع ایران بهتر می‌شود، اما تاریخ نشان داده است سگ زرد برادر شغال است و حزب و گروه‌ها در آمریکا در دشمنی با ایران کاملا متحد عمل می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید به مردم آدرس غلط داد، افزود: رسانه‌های همسو با دشمن می‌خواهد جامعه را نسبت به تحولات آمریکا شرطی کنند که اگر کسی دیگر رئیس جمهور آمریکا شد مشکلات کشور حل می‌شود.

به گفته معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور تحولات داخلی آمریکا باعث کاهش دشمنی آمریکایی نمی‌شود چرا که کنگره و مجلس سنای آمریکا هر بار خواستند لایحه‌ای علیه ایران تصویب کند، اکثریت اعضاء موافق بودند.

این مسئول ادامه داد: رسانه‌ها افکار عمومی را می‌سازند و افکار عمومی پایه کنش و واکنش جامعه هستند لذا در ویترین رسانه‌ای دو جریان رسانه‌ای وجود دارد. جریان اول که دم از سازش با آمریکا می‌زند و حل مشکلات را در سازش میداند و مسئولان را هم دزد و نارکارآمد خطاب میکند. جریان دوم هم کسانی هستند که طوری از مشکلات اقتصاد مملکت می‌گویند که قرار است مردم بر علیه نظام شورش کنند.

حبیب زاده با تصریح بر اینکه این ویترین رسانه‌ای نشان دهنده ناامیدی و بی اعتمای به کارآمدی حکومت دینی است، گفت: باید حواسمان را جمع کنیم چرا که این جریان‌های رسانه‌ای انسجام، وحدت، کارآمدی و امید مردم را هدف قراردادند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴