تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۳۶۲۸۹
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ارتقای قدرت دفاعی و توان بازدارندگی کشور در سایه وحدت و همدلی با نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش و سپاه رقم خورده است، گفت: به دلیل برداشت و احساس مشترک و درک یکسان نسبت به مخاطرات و تهدیدات، این همراهی روز به روز گسترش خواهد یافت.
۰
plusresetminus
قدرت دفاعی کشور با وحدت نیرو‌های مسلح در حال گسترش است/جنگ امروز جنگ اراده‌هاست
به گزارش بلاغ، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در یادواره ۲۶۵ شهید روستای کیاسر  بخش هزار جریب بهشهر اظهار کرد: وظیفه داریم برای صیانت از اقتدار و عزت کشور عزیز ایران اسلامی دنباله‌رو شهدا، آزادگان و جانبازان باشیم.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تهدید‌ها و دشمنی‌های جنایت کارانه امریکایی‌ها توسط نیرو‌های مسلح رصد می‌شود و متناسب با آن، خود را آماده دفاع از ایران اسلامی می‌کنیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: حضور موثر و جهادی نیرو‌های زمینی ارتش دردوران دفاع مقدس و پس از آن، ولایت مداری و شایسته سالاری از ویژگی‌های نیروی زمینی ارتش است.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون در حوزه‌های سلاح و تجهیزات نظامی، تربیت نیروی انسانی، حوزه تاکتیک، راهبردی، گسترش و رزمایش فعالیت مستمر داریم.

امیر سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه ارتقای قدرت دفاعی و توان بازدارندگی کشور در سایه وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش و سپاه رقم خورده است، گفت: به دلیل برداشت و احساس مشترک و درک یکسان نسبت به مخاطرات و تهدیدات، این همراهی روز به روز گسترش خواهد یافت.

وی گفت: امیدواریم به برکت همه مجاهدت‌های فرزندان این مرز و بوم، همانگونه که تا به امروز دشمنان نتوانستند ذره‌ای شکست را به ما تحمیل کنند، این سربلندی و عزت تداوم یابد و خداوند متعال به همه فرماندهان ما توفیق دهد تا جان در بدن داریم در این صراط مستقیم با پرچمداری رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی گام برداریم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: پادگان های کشور تبدیل به حسینیه شده و کشوری که پادگان هایش حسینیه باشد شکست ناپذیر است.

این مسئول ادامه داد: ما در مکتب اباعبدالله تربیت شده ایم و تربیت یافته گان در این مکتب جلوی هر استکباری ایستادگی خواهند کرد.

امیر سرلشکر موسوی افزود: امروز جنگ با امریکا جنگ اراده ها است و ما اراده کرده ایم پرچم امام حسین (ع) را به اهتزاز درآوریم و استکبار را به زیر بکشیم واین اراده تا آخر در مسیر مقاومت ادامه  خواهد داشت .

وی در پایان گفت: دشمنان با خون سرخ‌شان، انقلاب را بیمه کردند و امروز همه ما باید در ادامه راه شهدا، استوار و ثابت قدم بوده و با قدرت، اقتدار و اتحاد برای سربلندی ایران عزیز تلاش کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴