تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۴۳۶۲۶۷
رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان جویبار گفت: جویبار در وضعیت شکننده زرد قرار دارد و همچنان مردم باید پروتکل‌ها را با جدیت رعایت کنند.
۰
plusresetminus
جویبار در وضعیت شکننده "زرد" کرونایی قرار دارد/قدردانی از عزاداران و هیات‌های مذهبی
به گزارش بلاغ،مهدی فکوری در جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان جویبار با اشاره به اینکه با برگزاری مراسم عزاداری محرم آمارهای ابتلا به کرونا افزایش پیدا نکرد  گفت: هیئت‌های مذهبی به‌صورت کامل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند و در برخی مواقع بیش‌ازحد انتظارمان عمل کردند.
 
وی بابیان اینکه جویبار از وضعیت قرمز خارج شد اظهار کرد: جویبار از وضعیت قرمز کرونایی خارج‌شده است و باید بر اساس قانون و موارد بهداشتی برخی محدودیت‌ها برداشته شود.
 
رئیس مرکز بهداشت و درمان جویبار خاطرنشان کرد: جویبار در وضعیت شکننده زرد قرار دارد و بایستی تمام موارد بهداشتی همچنان از سوی مردم رعایت شود.
 
بهرام عبدالله پور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار در این جلسه با اشاره به 425 مورد بازرسی از اصناف در یک ماه اخیر عنوان کرد: در این بازرسی‌ها 28 پرونده به ارزش 60 میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.
 
وی افزود: 18 واحد صنفی متخلف نیز در این بازرسی‌ها پلمپ شدند و سه داروخانه متخلف به دلیل گران‌فروشی به تعزیرات معرفی شدند.

سید علی اسد فرماندار جویبار نیز بابیان اینکه در دهه اول محرم بیشترین حضور مردم در عزای اباعبدالله الحسین(ع) را داشتیم و نگران شیوع ویروس کرونا بودیم گفت: در این روزها همه به‌ویژه مردم و هیئت‌های مذهبی دست‌به‌دست هم دادند و با رعایت بالاترین نکات پروتکل‌های بهداشتی نمره قابل قبولی گرفتند که جای تشکر و قدردانی دارد.
 
حجت‌الاسلام قنبرعلی بهرامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار نیز با قدردانی از تلاش مردم و هیئت‌های مذهبی در برپایی مجلس عزای امام حسین(ع) و یارانش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: در این ایام با تشکیل تیمی از دستگاه‌های نظارتی و بهداشتی به 70 هیئت مذهبی سرکشی انجام دادیم که حقیقتاً باید از رعایت موارد بهداشتی از آنان تشکر و قدردانی کرد.
 
سید جواد حسینیان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج جویبار نیز در این جلسه بیان کرد: هیئت‌های مذهبی با رعایت نظم و پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم خوش درخشیدند و به‌عنوان الگویی برای سایر محافل و مجالس شدند.
 
محمدحسین فقیه بخشدار گیلخواران همچنین نیز در این جلسه گفت: همراهی و همکاری مردم در اجرای پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم ایام محرم ستودنی بود و باید این حساسیت در اجرای پروتکل‌های بهداشتی همچنان ادامه یابد.
 
اعضای ستاد شهرستانی مقابله با کرونا از عزاداران و هیئت‌های مذهبی شهرستان جویبار به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مجالس عزای اباعبدالله الحسین(ع)، خاندان و اصحاب وفادار ایشان تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴