تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۳۶۲۱۰
معاون فرهنگی آموزش و رسانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان گفت: جامعه باید زمینه سازی کند تا معروف اجرا شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت الاسلام عباس ابن علی در گفت‌وگوی رادیویی اظهار داشت: مردم کاشان با پویش «بی‌تفاوت نباشیم»در راستای امر به معروف و نهی از منکر گام بزرگی برداشتند.
معاون فرهنگی، آموزش و رسانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان عنوان کرد: جامعه نیز باید با زمینه‌‌های این پویش را ترویج دهد و بسترهای امر به معروف را در تمامی ادارات و دستگاه‌ها ایجاد کند، معروف را آموزش دهند و در مراکز مختلف دولتی و غیردولتی به شیوه ای با مردم برخورد کنند که مردم احساس کنند بدون ارتکاب هیچ منکری مانند رشوه یا دروغ می توانند به حقوق شهروندی خود برسند.
وی با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: ستاد امر به معروف یک تشکل مردمی است که هر انسان نخبه ای که به اطراف خود بی تفاوت نباشد به اصلاح امور جامعه بیاندیشد می تواند با این ستاد همکاری کند از این رو جوانان را به میدان آورده و کار را به آنها واگذار کردیم.
 ابن‌علی با اشاره به وجود ذات خدایی در انسان گفت: اگر شرایط برای معروف مهیا باشد قطعا هر انسانی فطرتا از منکر تبری می جوید لذا از مسؤولان میخواهیم تا با ایجاد زمینه اشاعه معروف از منکر جلوگیری کنند به طور مثال با ایجاد امکانات ورزشی در پارک‌ها و فضاهای مخصوص بانوان از دوچرخه‌سواری بانوان در فضاهای مخصوص استقبال کنند.
معاون فرهنگی، آموزش و رسانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان با بیان اینکه ستاد امر به معروف به دنبال مچگیری نیست بلکه به دستگیری از مردم اهتمام دارد تصریح کرد:  مومنان به هم پیوسته و اعضای یک جامعه هستند وقتی ما همشهری خود را برادر خود بدانیم به کمک و دستگیری وی می شتابیم تا گام در مسیر خطا نگذارد و در واقع به ایجاد ولایت و پیوستگی فکری و عملی مومنان کمک کرده ایم.
 وی افزود: کار فرهنگی چینش لازم دارد و با تشکیلاتی شدن ستاد هر کس سر جای خود به اصلاح امور می پردازد بنابر این این ستاد با تشکیلاتی بودن دست قوا را در دست هم گذاشته و استعدادهای مختلف را برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر چینش می کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲