تاریخ انتشارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۳۶۱۵۷
فردی که شب گذشته در فضای مجازی به مردم مازندران و کلاردشت توهین کرده بود شناسایی شد و پلیس با جدیت تمام دنبال دستگیری این فرد هتاک است.
۱۳
plusresetminus
شناسایی فرد هتاک به مردم مازندران در فضای مجازی/متهم بعد از عذرخواهی متواری است
به گزارش بلاغ، از روز گذشته کلیپی در فضای مجازی بازنشر می‌شود که در آن فردی به فرهنگ غنی مردم مازندران و شمال توهین می‌کند.

از روز گذشته همزمان با انتشار گسترده کلیپی موهن از کاربری بنام «م. ج» در شبکه‌های مختلف اجتماعی که در آن با جملاتی سخیف و ناشایست به مردم مازندران و کلاردشت و نوامیس‌شان توهین می‌کند موجی گسترده از خشم و انزجار مازندرانی‌ها به ویژه مردم کلاردشت را به راه انداخت.

بسیاری از رسانه های مازندران به ویژه خبرنگار بلاغ بعد از دیدن این کلیپ در تماس با مسئولان ناجا و دادستانی پیگیر این موضوع مهم شدند.

استاندار مازندران بعد از مطالبه گری مردم و رسانه ها شب گذشته اعلام کرد دستور شناسایی و برخورد با فردی که در فضای مجازی مردم شمال و فرهنگ غنی استان توهین کرده بود، صادر شده است.

احمد حسین زادگان افزود: در تماس با فرمانده انتظامی مازندران خواستار اقدامات قانونی و عاجل برای برخورد با فردهتاک به مردم مازندران شدم.

شناسایی فرد توهین کننده به مردم مازندرانی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران صبح امروز در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد: در پی انتشار کلیپ توهین آمیز به مردم مازندران از فردی معلوم الحال در فضای مجازی ،در ساعت اولیه انتشار این کلیپ، موضوع از لحاظ اهمیت در دستور کار کارآگاهان عملیات ویژه پلیس فتا و پلیس امنیت استان قرار گرفت.

سرهنگ سیدجعفر ساداتی تصریح کرد: پس از بررسی میدانی، متهم شخصی بنام م-ج ساکن استان همجوار شناسایی که در حال حاضر متواری است و علیرغم انتشار کلیپ عذرخواهی، قریب الوقوع دستگیری نامبرده به اطلاع شهروندان مازندرانی خواهد رسید.

 علی فلاح، دادستان عمومی و انقلاب کلاردشت نیز گفت: به جد پیگیر دستگیری فرد هتاک که با انتشار یک کلیپ موهن به مردم شریف کلاردشت و شمال کشور توهین کرده هستیم.
 
دادستان های مرکز استان و شهرستان کلاردشت به همراه نیروهای ناجا و پلیس فتا در تلاش هستند تا فرد هتاک را که هم اکنون به نقطه نامعلوم متواری شده است را ردیابی و دستگیر و تحویل مرجع قضایی دهند.

باوجود اینکه ویدئویی کوتاه از ابراز ندامت و پشیمانی و عذرخواهی و اعتراف به شکر خوری فرد توهین کننده نیز منتشر شده است ولی کماکان مردم استان مازندران و شهرستان کلاردشت خواستار اقدام فوری و انقلابی دستگاه های انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و قضایی برای برخورد قاطعانه با این فرد معلوم الحال هتاک هستند.

الفاظ رکیک و زشتی در این کلیپ وجود دارد که از انتشار عمومی آن معذوریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی بیرجند
اشتباه بی عقلی و هیجانات ناشی از عصبانیت و... گاهی چنین باعث جریحه دار شدن بحق گروه ویا حتی خانواده میگردد کاش همیشه کمی صبر و خضوع و.. قبل از هراقدامی را سرلوحه رفتاروگفتار خود سازیم توهین به نوامیس یک منطقه هیچ توجیح نداردحتی شوخی آن که گاهی در بین جوانان دیده میشود. مگر همین جوانان تمام نقاط کشور در مناطق مختلف جنگ و سیل و زلزله این را ثابت نکردند که هیچ فرقی بین نوامیس خودمان با دیگران نیست بنده خدا گمونم برای اولین بار بود یه آبادی دیده بود خودشو گم کرده بود و فکر کرده بود همه باید نوکرش بشن. الاایحالن هم برای خودش و هم خانواده و هم احساسات بحق یک قوم لطمه وارد کرد
feedback
Romania
باسلام بایدبا قاطعیت با فرد خاطی برخوردشود😢😢😢
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴