تاریخ انتشارجمعه ۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
کد مطلب : ۴۳۵۹۸۹
وزارت امور داخله افغانستان اعلام کرد که گروهی تروریستی که قصد سازمان‌دهی حمله بر عزاداران محرم در کابل را داشت، متلاشی و اعضای آن بازداشت شده‌اند.
۰
plusresetminus
بازداشت گروه تروریستی آماده به حمله به عزاداران حسینی در کابل

به گزارش بلاغ، وزارت امور داخله اعلام کرد که گروهی تروریستی که قصد سازمان‌دهی حمله بر عزاداران محرم در کابل را داشت، متلاشی و اعضای آن بازداشت شده‌اند.

 این وزارتخانه، روز پنج‌شنبه در اعلامیه‌ای نوشت که نیروهای ویژه پلیس با اجرای یک عملیات هدفمند در شهر کابل، یک گروه ۹ نفری را که قصد طراحی و سازمان‌دهی حملات تروریستی بر عزاداران را داشت، بازداشت کرده‌اند.

گفته شده که این عملیات شب گذشته در حوزه پنجم امنیتی کابل اجرا شده که در نتیجه آن ۹ نفر بل عضویت یک زن که می‌خواستند حمله‌ای تروریستی را در منطقه کوته سنگی انجام دهند، همراه با دو واسکت بمب‌گذاری‌شده و شش بمب، بازداشت شدند.

وزارت امور داخله افغانستان همچنین گفته که نیروهای ویژه پلیس در عملیات دیگری در حوزه دوازدهم امنیتی شهر کابل، یک گروه پنج نفری تروریستی را بازداشت کرده‌اند.
این وزارت از آمادگی نیروهای امنیتی برای تأمین امنیت مراسم عاشورای حسینی اطمینان داده‌است.
پیش‌تر سرور دانش؛ معاون دوم ریاست جمهوری گفته‌بود که خطر حملات تروریستی به عزاداران، جدی است و در این زمینه خواستار همکاری مردم و تلاش نیروهای امنیتی شده‌ بود.
منبع : شیعه نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴