تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۳۵۹۷۷
نماینده مردم قائم‌شهر،سوادکوه،جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره کوتاهی و عدم تحقق شبکه ملی اطلاعات، گفت: اینکه چرا تاکنون به این امر توجهی نشده، ما هیچ توجیه محکمی ندیده‌ایم و پیگیر دلایل تاخیر این موضوع هستیم.
۰
plusresetminus
پیگیری دلایل تاخیر عدم تحقق شبکه ملی اطلاعات در مجلس/هیچ توجیه محکمی ندیده‌ایم
کیوان مرادیان، در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، در رابطه با شبکه ملی اطلاعات و تأکید رهبری بر آن، به بحث شورای عالی فضای مجازی در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات مبتنی بر مدیریت داخل و با توجه به قابلیت‌های داخلی و فضای فرهنگی و امنیت داخلی اشاره کرد و آن را جزو اولویت‌ها برشمرد و افزود: خوشبختانه هم از نظر زیرساختی و هم از منظر دارا بودن جوانان توانمند با قابلیت‌های فکری، نرم‌افزاری و علمی شرایط مهیا است.
 
وی با بیان اینکه با انجام این امر، منافع اقتصادی نیز ایجاد می‌شود، افزود: با ایجاد شبکه ملی اطلاعات به جای اینکه شرکت‌های خارجی از این امکان نفع ببرند، شرکت‌های داخلی بهره‌مند خواهند شد.
 
 نماینده مردم قائم‌شهر،سوادکوه،جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کوتاهی و عدم تحقق این امر تاکنون، گفت: اینکه چرا تاکنون به این امر توجهی نشده، ما هیچ توجیه محکمی ندیده‌ایم و پیگیر دلایل تاخیر این موضوع هستیم.
 
مرادیان با بیان اینکه افکار جوانان ما در معرض دسترس تهاجم یک عده قرار گرفته است که به ایرانیت و اسلامیت و فرهنگ و ارزش‌های ما پایبندی ندارند، از این امر ابراز نگرانی کرد و افزود: امروز فضای مجازی تنها اسمش مجازی است اما امری حقیقی است و به همان میزان که با مسائل حقیقی مواجه‌ایم به همان میزان و چه بسا بیشتر با مسائل این فضا مواجه‌ایم چراکه بخش زیادی از جوانان ما درگیر آن هستند و آینده، سلامت و پیشرفت کشور و ظرفیت‌های اقتصادی منوط به این است که ما یک شبکه ملی اطلاعات متکی بر ظرفیت و مدیریت داخل و استقلال از شبکه‌های جهانی داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰