تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۴۳۵۸۷۴
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا گفت: فردا با همکاری بنیاد مستضعفان ۴ هزار بسته معیشتی و حمایتی در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود.
۰
plusresetminus
توزیع 4000 بسته معیشتی و حمایتی در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه
به گزارش بلاغ، به مناسبت هفته دولت و روز بسیج کارمندان، نهضت کمک مومنانه دستگاه‌های اجرایی و کارمندان استان مازندران با حضور سرهنگ جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و مدیران ادارات استان با محوریت سازمان بسیج کارمندان مازندران همزمان با سراسر کشور در بوستان ولایت شهرستان ساری برگزار شد.

سرهنگ بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در آئین نهضت کمک مومنانه سازمان بسیج کارمندان استان مازندران ضمن تسلیت ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با اشاره به  اینکه در موج دوم نهضت کمک مومنانه سه مرحله در نظر گرفته شده است، گفت:‌مرحله اول دهه امامت و ولایت، مرحله دوم دهه اول محرم و مرحله سوم دهه آخر ماه صفر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اعلام اینکه در مرحله اول نهضت کمک مومنانه ویژه دهه ولایت و امامت ۱۰۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: در مرحله دوم هم  همین تعداد بسته را با هم کاری و هم افزایی نهاد‌های اجتماعی و مردم بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.



بخشی در ادامه با تصریح بر اینکه در مرحله سوم نهضت کمک مومنانه که در دهه آخر صفر برگزار می‌شود، بیان کرد:‌در این مرحله شاهد مشارکت موکب داران خواهیم بود لذا اگر پیاده روی اربعین امکان پذیر نبود، از ظرفیت موکب داران در بخش مردم یاری و محرومیت زدایی  استفاده می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با قدردانی از آحاد مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی استان، ابراز امیدواری کرد که فرهنگ نهضت احسان و تعاون در جامعه گسترش پیدا کند.



بخشی اضافه کرد: اگر حادثه‌ای یا کروناهم نباشد، باید کمک به همنوعان را یک دغدغه مشترک بدانیم و برای خدمت به مردم در همه زمان‌ها پای کار باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در پایان یادآور شد:‌فردابا همکاری بنیاد مستضعفان ۴ هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار توزیع خواهد شد.

علی نجفی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا مازندران در حاشیه مرحله دوم نهضت کمک مومنانه ویژه دهه اول محرم ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مازندران ضمن تسلیت ایام عزای حسینی، از تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در روز بسیج کارمندان خبر داد و گفت:‌در هفته دولت به مناسبت شهیدان رجایی و باهنر و همچنین روز بسیج کارمندان با محوریت شهید مرتضوی زاده بسیج شهید شاخص بسیج ادارات کشور، برای نهضت کمک کمک مومنانه اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کردیم.



مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا با اشاره به رزمایش میز خدمت در هفته دولت افزود:‌رزمایش میز خدمت در تمام حوزه‌های مقاومت سراسر استان در حال اجرا‌ می‌باشد تا با ارائه خدمات مطلوب موجب رضایتمندی مردم شویم.



نجفی در ادامه به تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند هم اشاره کرد و گفت:‌در ایام بازگشایی مدارس با همکاری بسیج  کارمندان بسته‌های نوشت افزاری تهیه و بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا در پایان تاکید کرد:طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، اعتقاد ما این است که تنها راه مبارزه با استکبار خدمت رسانی به مردم است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما