تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۳۵۸۶۶
فرمانده سپاه کربلا از راه اندازی مجدد ۷۳۰ کارگاه تولید ماسک در سراسر مازندران خبر داد.
۰
plusresetminus
راه‌اندازی مجدد ۷۳۰ کارگاه تولید ماسک در مازندران/کمک مومنانه یک خیر با اهدای 4 هزار کارت هدیه
به گزارش بلاغ، سرهنگ سیاوش مسلمی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)  از راه اندازی مجدد ۷۳۰ کارگاه تولید ماسک در سراسر مازندران خبر داد و گفت:  برای ضدعفونی و گندزدایی معابر، امکان پرتردد و مکان‌های عمومی  ۴ هزار ۶۳۴ گروه از نیرو‌های بسیجی سازماندهی شدند که بالغ بر ۲۱ هزار ۹۵۸ نفر در این گروه‌ها مشغول فعالیت بودند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه ۵۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست تا به امروز در جبهه مقابله با کرونا استفاده شد، افزود:‌با همکاری مردم  اقدامات خوبی برای مهار کرونا در مازندران صورت گرفته است.

سرهنگ پاسدار مسلمی در ادامه از بکارگیری ۳۳ پزشک متخصص،۱۲۵ پزشک عمومی،۱۹۸ پرستار و ۵۴۹ نفر در سایر رشته‌های درمانی  در بسیج جامعه پزشکی برای مقابله با کرونا هم خبر داد و گفت:‌با استقبال علوم پزشکی مازندران، بسیج جامعه پزشکی وارد خط مقدم مبارزه با کرونا شد تا کمک کار کادر درمانی باشد.

فرمانده سپاه کربلا با قدردانی از تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت خاطرنشان کرد:‌الحمدالله جهادگران سلامت در میدان مبارزه با کرونا موفق عمل کردند و  برای حفظ سلامت مردم مجاهدانه و خالصانه همچنان در حال تلاش هستند.

سرهنگ پاسدار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود به رزمایش کمک‌های مومنانه هم اشاره کرد و افزود: حضور پرشور آحاد مختلف مردم و ارگان‌ها در رزمایش کمک مومنانه رضایتمندی مقام عظمای ولایت را در پی داشت.

فرمانده سپاه کربلا مازندران  با تصریح بر اینکه  کمک‌های مومنانه با تدبیر و فرمان رهبر معظم انقلاب همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: سه مرحله دیگر کمک‌های مومنانه  در قالب نهضت احسان و تعاون در مازندران در حال اجرا می‌باشد.

به گفته سرهنگ پاسدار مسلمی در مرحله اول  نضهت کمک‌های مومنانه ویژه دهه ولایت و امامت  ۱۰۳ هزار بسته معیشتی  به ارزش ۱۲۵ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شده است.  

دبیر اجرایی قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان مازندران با اشاره به اینکه مرحله دوم نهضت کمک مومنانه از دهه اول محرم آغاز شده است، گفت: از اول محرم تا به امروز ۱۲ هزار ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش  ۴ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد که پیش بینی می‌شود  مثل مرحله اول حدود ۱۲۵ میلیارد تومان  جمع آوری و به نیازمندان اهدا شود.

فرمانده سپاه کربلا به کمک‌های مردمی و خیرین هم اشاره و اضافه کرد: پیشتازی خیرین در کمک‌های مومنانه چشمگیر بود که در مرحله اول ویژه دهه ولایت یک خیر ۱۳ هزار کارت هدیه ۲ میلیون ریالی را به مراکز جمع آوری کمک‌های مومنانه تحویل داد؛ و در این مرحله دوم که از اول محرم شروع شده، خیر دیگری ۴ هزار کارت هدیه  به پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مومنانه اهدا کرد تا ان شاء الله با همکاری سپاه و بسیج به دست نیازمندان واقعی برسد.

سرهنگ پاسدار مسلمی در پایان با قدردانی از مردم مومن و صبور مازندران، تاکید کرد:‌ان شاء الله با کمک‌های مومنانه و خدمت به مردم، امام حسینی بمانیم.

موج دوم نهضت کمک‌های مومنانه در سه مرحله همزمان در سراسر کشور در استان مازندران آغاز شده است. مرحله اول دهه ولایت، مرحله دوم دهه اول محرم و مرحله سوم دهه آخر صفر است. در این دوره از نهضت کمک مومنانه  علاوه بر تامین بسته‌های معیشتی برای نیازمندان، شاهد تنوع کمک‌ها  از قبیل، تامین بسته‌های نوشت افزاری برای دانش آموزان نیازمند، کیف و کفش و البسه، تامین جهیزیه عروس، پرداخت قبوض، پرداخت اجاره بها، پرداخت تسهیلات استغالزایی، کمک به خانواده های زندانیان و  ... هستیم.  

مردم مومن و نوع دوست مازندران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مساجد محله که مرکز جمع آوری کمک‌ها است، اهدا کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲