هشدارهایی که جدی گرفته نمی‌شود؛

مازندران همچنان در وضعیت قرمز کرونایی

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۳۵۸۶۵
طی 24 ساعت گذشته ۱۳۸ بیمار جدید با احتمال ابتلا به ویروس کرونا در مازندران شناسایی و بستری شدند.
۰
plusresetminus
مازندران همچنان در وضعیت قرمز کرونایی
به گزارش بلاغ، با بستری ۱۳۸ بیمار جدید کرونایی، ۲۴ ساعت گذشته در مازندران، در حال حاضر ۹۴۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.
همچنین ۲۴۸ بیمار مبتلا به ویروس کووید۱۹ با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه در استان تحت درمان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی ۱۰۶ بیمار جدید مشکوک به ویروس کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان از ترخیص ۱۴۶ بیمار در این مدت خبر داد.

موسوی با بیان اینکه ۷۱۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹، هم اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند گفت: ۱۹۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه وضعیت مازندران همچنان قرمز است افزود: مردم عزیز کشورمان در تعطیلات پیش رو به مازندران سفر نکنند.

موسوی از همه مردم خواست در این شب‌های محرم و هنگام عزاداری، حتما" نکات بهداشتی را رعایت کنند و با ماسک و دستکش و وسایل شخصی در مکان‌های عزاداری حضور یابند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز از پذیرش و بستری ۳۲ بیمار جدید مشکوک به ویروس کرونا، ۲۴ ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیر پوشش این دانشگاه افزود: ۳۱ بیمار با بهبودی نسبی در این مدت ترخیص شدند.

جلالی شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری شده در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل را ۲۲۸ نفر اعلام کرد و گفت: ۵۳ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴