تاریخ انتشاريکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۳۵۶۷۴
هم اکنون ۹۸۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.
۰
plusresetminus
بستری 988 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران
به گزارش بلاغ، هم اکنون ۹۸۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.
۲۵۲ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بر رعایت اصول چهار گانه طلایی شامل استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت دست تاکید کردند.

شناسایی ۸۲ بیمار کرونایی جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ساعت گذشته ۸۲ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری و ۹۲ نفر ترخیص شدند.

موسوی افزود: اکنون ۷۶۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری اند.

وی گفت: ۲۰۰ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش ۲۷ بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۲ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

سیدفرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل ۲۲۴ نفر اعلام کرد و افزود:۵۲ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

وی استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمعات، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از سفر‌های غیرضروری را در پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ بسیار ضروری دانست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰