تاریخ انتشارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۴۳۵۶۴۰
استان مازندران با وجود وضعیت قرمز کرونایی همچنان پذیرای مسافران در دریا و جنگل است که گویا کرونا در سواحل وجود ندارد.
۰
plusresetminus
بی‌اعتنایی مسافران به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سواحل کرونایی!/مسئولان نظارتی ورود کنند
به گزارش بلاغ، از زمان شروع پیک دوم کرونا در کشور، استان مازندران همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

معاون وزیر بهداشت دو هفته قبل از مسافران و گردشگران خواسته بود تا به استان مازندران سفر نکنند چرا که هم احتمال ابتلا بالاست و هم استان مازندران را درگیر می‌کنند که گویا گوش شنوایی نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طی 24  ساعت گذشته تعداد ۱۰۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیصبالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

سید عباس موسوی تصریح کرد: طی همین مدت تعداد ۱۵۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی افزود: هم اکنون ۷۷۴ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۰۲ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های ویژه بستری هستند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران نیز با اشاره به اینکه ناجیان غریق همچنان در طرح‌های دریا حضور دارند، افزود: از روزهای پایانی تیرماه امسال، شناگاه‌‌های مازندران تعطیل اعلام شد ولی همچنان شاهد حضور مردم در طرح‌های دریا هستیم و به همین دلیل ناجیان غریق در طرح‌ها مستقر هستند.

نقی کریمیان بیان کرد: پایان هر هفته همچنان شاهد حضور مردم در طرح‌های دریا هستیم و سواحل مازندران شلوغ است.

وی با اشاره به مرگ تلخ ۱۲ نفر امسال در دریای مازندران، تصریح کرد: باتوجه به وضعیت قرمز مازندران همچنان شاهد حضور مردم در سواحل استان هستیم و اصلا توجهی به توصیه‌ها نمی‌کنند.

موضوعی که نگرانی‌ها را بیشتر می‌کند، حضور انبوه مردم و مسافران در سواحل مازندران با نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی است که ضرورت دارد دستگاه های متولی و نظارتی ورود کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲