تاریخ انتشارجمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۳۵۵۸۵
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در محور کرج-چالوس حدفاصل بیلقان تا وینه سنگین است، گفت: در محورهای ‌هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت ترافیک روان است.
۰
plusresetminus
ترافیک سنگین در محور کندوان و کرج-چالوس/هراز و کندوان ساعت 15 امروز یک طرفه می‌شود
به گزارش بلاغ، ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در محور کندوان

وی از تردد روان در محورهای ‌هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت خبر داد و گفت: دوربین های نظارت تصویری ترافیک  سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل بیلقان تا وینه نشان می‌دهد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* کمترین ترافیک جاده ها بین ساعات 2 تا 3 صبح در 24 ساعت گذشته

محرابی نیا اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد تعداد 2237 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 1.3 درصد افزایش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 2 تا 3 صبح ثبت شد.

* جاده هراز 2 تا 3 شهریور مسدود است

وی افزود: محور هراز محدوده تونل زیار باغ در استان مازندران از روز 2 شهریور تا 3 شهریور 99 ‌از ساعت 21 تا 5 صبح روز بعد به مدت 2 شب به‌ دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل در کیلومتر 95، مسیر مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

‌* آزادراه کرج-تهران پرترددترین جاده کشور

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهارکرد:‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه‌ ‌کرج-تهران، آزادراه تهران-کرج و آزادراه قزوین-کرج، پرترددترین جاده‌های کشور بود.

* هراز و کندوان ساعت 15 امروز یک طرفه می‌شود

محرابی نیا گفت: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 امروز جمعه 31 شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه منطقه، تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود؛ در محور هراز نیز تردد خودرو از ساعت 15 تا 22 امروز جمعه 31 شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه منطقه، تردد از ساعت 17 تا 22 امروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها در عین حال تأکید کرد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت ها لغو می‌شود.

* ممنوعیت تردد کامیون در محورهای هراز و کندوان

وی اضافه کرد: در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون کماکان ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز در محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز شنبه اول شهریور در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

* ‌پنج جاده مسدود است

وی بیان کرد: در حال حاضر محور رامیان - اولنگ -  شاهرود، محور شهداد - نهبندان، جاده فرعی شمشک - دیزین، محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 و محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما