تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
کد مطلب : ۴۳۵۳۸۸
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان توضیحاتی درخصوص حواشی سخنان خود در برنامه نگاه‌ ‌یک از افرادی که در این برنامه نام آنها را برده عذرخواهی کرد.
۰
plusresetminus
فتاح: عذرخواهی و طلب حلالیت می‌کنم، اطلاعاتم ناقص، غیر دقیق و اجحاف بود
به گزارش بلاغ، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از پروژه بازسازی ساختمان پلاسکو طی گفت‌و‌گویی، درخصوص حواشی ایجاد شده پس از بیان برخی موارد در برنامه نگاه یک تصریح کرد: با توجه به اینکه حدود یک سال و یک ماه از حضور من در بنیاد مستضعفان می‌گذشت و قول ارائه گزارشی به مردم داده بودم، در این برنامه درباره عملکرد یک ساله خود در بنیاد صحبت کردم. به بخش املاک که رسیدیم درباره پیگیری املاک سؤال شد و  بنده با هدف ابراز جدیت بنیاد، از برخی افراد و سازمان‌ها اسم بردم.

وی ادامه داد:‌ اشخاص نام‌برده استفاده عمومی از این املاک داشتند و اعلام کوتاه و تیتروار من باعث سوء‌تفاهم شد. مطالب ارائه شده با خطای کلامی ‌یا رعایت نکردن جانب انصاف توسط بنده به سمت دیگری حرکت کرد. در حالی که هیچ کدام از آنها استفاده شخصی از این اموال نداشتند. بیان نامناسب من مطالب را به اشتباه منتقل کرد؛ قصد ما نشان دادن پیگیری‌های جدی بود و همه آنها همکاری لازم را با ما داشتند، اما به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم.

رئیس بنیاد مستضعفان مطرح کرد: اصلا نباید اصل مسئله را مطرح می‌کردم و وارد مسیر نام بردن از اسامی و سازمان‌ها می‌شدم، پس مسئولیت آن را به‌عنوان خطا و کار اشتباه می‌پذیرم. از همین‌جا از تمام عزیزانی که در حق آنها اجهاف و ظلم شد، از جمله آقای دکترحداد عادل، خانم‌ها ابتکار و ملاوردی، به‌عنوان حق‌الناس، عذرخواهی و طلب حلالیت می‌کنم.

وی گفت: خطای بنده بود که نتوانستم مطالب را به درستی منتقل کنم. به هیچ وجه مسیر طی شده هدف بنده نبود و اگر تا به امروز سکوت کردم، به‌دنبال دامن‌زدن به این حواشی نبودم. جواب‌هایی که از سوی این سازمان‌ها و‌ اشخاص ارائه شده را دریافت کردم و ایرادات و ‌اشکالاتی که گرفته شده را می‌پذیرم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴