تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۳۵۲۳۲
رئیس جمهور بلاروس از استقرار بخشی از نیروهای مسلح این کشور در مرزهای غربی برای مواجهه با هرگونه مداخله خارجی محتمل خبرداد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازرئیس جمهور بلاروس سه شنبه از استقرار قوای نظامی در مرزهای این کشور با توجه به پاره ای ناآرامیها خبر داد.
به گزارش خبرگزری «رویترز» «آلکساندر لوکاشنکو» رئیس جمهور بلاروس گفت که در واکنش به اظهارات دولتهای خارجی درباره وضعیت داخل کشور، یگانهای نظامی را در مرزهای غربی بلاروس مستقر کرده است.
رئیس جمهور بلاروس در سخنرانی که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد  از آمادگی بالای قوای نظامی این کشور و آماده باش کامل آنها سخن گفت.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در سخنانی به اظهار نظر درباره تحولات اخیر در بلاروس پرداخت. وی در سخنانی مدعی شد که اوضاع در بلاروس وحشتناک بوده و آمریکا از نزدیک اوضاع در بلاروس را زیر نظر دارد. ترامپپیش از ترک کاخ سفید و رفتن به شهر مینیاپولیس در جمع خبرنگاران گفت: ‌«اوضاع وحشتناکی در بلاروس وجود دارد. ما به دقت در حال پیگیری اوضاع هستیم.»
طی روزهای گذشته معترضان بسیاری در شهر‌های مختلف بلاروس دست به تجمع زده‌اند. این اعتراضات بنا به درخواست «اسوتلانا تیخانوفسکایا»، رقیب اصلی «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس در انتخابات اخیر شکل گرفته‌اند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴