تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۴۳۵۰۸۹
سرمربی منچستریونایتد برای کسب جایگاهی بهتر در فصل آینده خواهان به خدمت گیری بازیکنان جدید و با کیفیتی شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ با باخت 2 بر یک از سویا در بازی نیمه نهایی لیگ اروپا که شب گذشته در کلن آلمان انجام گرفت، پرونده کاری منچستریونایتد در فصل 2020-2019 بسته شد. این تیم تا جمع 4 تیم پایانی لیگ اروپا بالا آمد و در لیگ برتر انگلیس نیز سوم شد.
اما برای بازگشت به دوران طلایی خود و زمانی که سرآلکس فرگوسن، اسطوره مربیگری هدایت شیاطین سرخ را در اختیارداشت، نیاز به خرید چندین بازیکن جدید برای رفع نقاط ضعف دارد. این نکته ای است که «اوله گونارسولسشر»، سرمربی نروژی در پایان یک فصل طولانی کاری به آن اشاره کرده است.
وی که از تاریخ 18 دسامبر 2018 به تیم سابقش بازگشت و در نقشی جدید به عنوان سرمربی برای بازگرداندن دوران خوب گذشته کوشید، معتقد است یونایتد می تواند تحت شرایطی همان تیم خوب و کوبنده قدیم شود.
سولسشر به روزنامه منچسترایوینینگ نیوز گفت: اکنون عرصه رقابت در جام های مختلف، به یک مسابقه تبدیل شده است.اکنون شاهد رشد تیم های دیگر هستیم. آنها موضوع افزایش کیفیت را لحاظ می کنند. منچستریونایتد نیز می تواند در این مسیر قدم بردارد. قطعا داشتن بازیکنانی با کیفیت، هزینه بالایی دارد. اما چاره ای نیست.
او ادامه داد: برای رسیدن به سطح بهترین تیم های لیگ برتر مسیری طولانی داریم. می پذیریم که از ما جلوتر هستند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷