تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۴۳۴۹۳۵
علی نجفی خوشرودی نماینده سابق مردم بابل در مجلس سفیر ایران در عمان و سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه و دیپلمات اهل محمودآباد نیز سفیر ایران در جمهوری آذربایجان شدند.
۰
plusresetminus
2 مازندرانی سفیر شدند/موسوی به آذربایجان و نجفی به عمان رفت
به گزارش بلاغ، علی نجفی خوشرودی نماینده سابق مردم بابل در مجلس شورای اسلامی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان و سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه و دیپلمات اهل محمودآباد نیز سفیر ایران در جمهوری آذربایجان شدند.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران برای سفرای جدید ایران آرزوی موفقیت کرد و از آنان خواست ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور به سرمایه گذاران و بخش‌های خصوصی و دولتی محل ماموریت خود، برای توسعه، تقویت و تحکیم روابط و مناسبات همه جانبه با دیگر کشورها تلاش کنند.

روحانی بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و کمک سفرای جمهوری اسلامی ایران به تقویت فعالیت بخش خصوصی و تجارت با سایر کشورها و همچنین گسترش همکاریهای علمی و فناورانه تاکید کرد.

«سید عباس موسوی» سفیر ایران در جمهوری آذربایجان، «نجفی خوشرودی» سفیر ایران در عمان، «اسماعیل زاده» سفیر ایران در کره شمالی، «قلیچ خان» سفیر ایران در بوسنی و هرزگوین، «شریفی ساداتی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در نامیبیا و «قاسمی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت روابط ایران با کشورهای محل ماموریت خود در زمینه های مختلف، بر تلاش و جدیت در راستای توسعه مناسبات اقتصادی و همکاری های همه جانبه ایران با دیگر کشورها تاکید کردند

علی نجفی خوشرودی متولد بندپی بابل، دارای مدرک کارشناسی ارشد دیپلماسی و سازمان‌های بین‌المللی از دانشکده روابط بین‌الملل پیشتر سفیر فوق العاده و تام الاختیار ایران در قرقیزستان، نماینده مردم بابل و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم بود که پس از اتمام دوران نمایندگی به عنوان سفیر ایران در عمان منصوب شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴