تاریخ انتشارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۳۴۸۹۰
مدیر گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ با بیان اینکه آموزش و پرورش شاکله فرهنگی هر جامعه‌ای را می‌سازد، گفت: هر چقدر در راستای اهداف آموزشی و پرورشی این دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شود نتایج آن در آینده نصیب فرهنگ ایران می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمرتضی صداقت‌گو مدیر گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ روز گذشته در بازدید از سی و هشتمین دوره مسابقات دانش آموزان برگزیده سراسر کشور در آموزشگاه شهید غیوری شهرری با اشاره به اینکه در این جشنواره در آموزش و پرورش برای نسلی تلاش می‌کنند که شاکله فرهنگ و هنر و ادبیات آینده جامعه در دست این نسل است، اظهار کرد : تربیت نسلی با نشاط، شاداب و خوش ذوق کاری است ارزشمند که در آینده آثار خود را نشان می‌دهد.
وی با اشاره  به گستردگی سطح جشنواره و بالا بودن تعداد شرکت کنندگان و آثار ارسال شده ، ادامه داد: این جشنواره هم‌چون اسم آن که جشنواره فرهنگی هنری فردا است با افق‌های بسیار بلند به جامعه نگاه می‌کند و همگام با شکوه ایران بزرگ دانش‌آموزان از سراسر کشور در آن شرکت دارند.
مدیر گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع بیماری کرونا که این روزها جامعه جهانی را در بر گرفته است، افزود: در روزهایی که جشنواره‌های بزرگ در دنیا با تعطیلی روبه‌رو شده‌اند و بسیاری از المپیادها و برنامه‌های علمی و فرهنگی با تعطیلی مواجه است اینکه مسؤولان آموزش و پرورش توانستند چنین جشنواره‌ای را با جامعیت و کمترین نقص برگزار کنند قابل تقدیر است و در بازدید از این جشنواره حضور فعال و پررنگ دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی و ارتباط با اساتید، بسیار پر هیجان و شگفت انگیز بود.
صداقت‌گو با اشاره به هوشمندی برگزار کنندگان جشنواره در انتخاب داورانی سرشناس و اساتیدی صاحب نام در این مسابقات، تصریح کرد: ارتباط این اساتید بزرگ با دانش‌آموزان، درس‌های ارزشمندی را برای آن‌ها به همراه دارد.
وی با تأکید بر اینکه در تمام دنیا، آموزش و پرورش شاکله فرهنگ آن جامعه را می‌سازد، گفت : هر چقدر در راستای اهداف آموزشی و پرورشی این دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شود نتایج آن در آینده نصیب فرهنگ ایران می‌شود.
مدیر گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ برگزاری جشنواره به شکل مجازی در شرایط امروز را ناگزیر دانست و عنوان کرد: اما آنچه در اجرا با آن مواجه شدم برنامه‌ریزی دقیق مسؤولان و جدیت دانش‌آموزان در ارائه و دفاع از آثارشان بود که شور خاصی به جشنواره بخشیده بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴