تاریخ انتشارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۳۴۸۷۶
وزیر امور خارجه با بیان اینکه در فاجعه‌ اخیر بیروت در کنار مردم و رهبران لبنان می‌ایستیم، گفت: دنیا باید در کنار مردم لبنان و به کمک این مردم در این شرایط سخت بیاید و برای این کمک نباید هیچ شرطی قرار داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در جمع خبرنگاران گفت: امروز روز پیروزی مردم لبنان بر اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه است و در این زمان سخت این پیروزی نشان دهنده توان مردم لبنان برای مقابله با دشواری‌هاست.
ظریف عنوان کرد: ما در این فاجعه‌ای که بر مردم لبنان رفت، در کنار مردم لبنان و رهبران لبنان می‌ایستیم، اعتقاد داریم که دنیا باید در کنار مردم لبنان و به کمک مردم لبنان در این شرایط سخت بیاید و برای این کمک نباید هیچ شرطی قرار داد.
 رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران شب گذشته به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات ارشد لبنان و اعلام همدردی و همبستگی با مردم و دولت لبنان در پی فاجعه اخیر در بیروت وارد بیروت شد. وی امروز در مدت حضورش در بیروت با مقامات این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴