کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد

ضرورت ورود جدی دانشگاه‌ها برای توسعه مازندران

24 مرداد 1399 ساعت 18:49

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حضور پررنگ‌تر مجموعه دانشگاهیان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در موضوعات اساسی پیشرفت استان در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و آسیب‌های اجتماعی شد.


به گزارش بلاغ، سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار با تبریک به سرپرست دانشگاه پیام نور استان به نقش آفرینی دانشگاه‌ها و حوزه‌ها در تحولات اساسی و حل مسائل کشور و استان اشاره کرد.

وی بر نقش اجتماعی و فرهنگی دانشگاه در قبال جامعه تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار خواستار حضور پررنگ‌تر مجموعه دانشگاهیان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در موضوعات اساسی پیشرفت استان در حوزه‌های کشاورزی ، صنعت و آسیب‌های اجتماعی شد.

محمدی لائینی از اعلام آمادگی برای حضور در جلسه هم اندیشی روسای مراکز و واحدها، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان بعد از خروج از شرایط کرونا خبر داد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام اسلامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی ضمن معرفی کارنامه موفق مدیریتی موسوی سرپرست دانشگاه پیام نور استان، ایشان را مدیر انقلابی، جهادی، توانمند، جدی و برنامه‌محور معرفی کرد.

اسلامی با اشاره به فعالیت فرهنگی خوبی که در دو سال اخیر انجام شد، ابراز امیداوری کرد که با حضور دکتر موسوی و همراهی همه تشکل‌های فرهنگی دانشگاه این فعالیت‌ها به لحاظ کمیت و تأثیرگذاری آنها بر جامعه هدف در شرایط بهتری قرار بگیرد.

افشین موسوی چلک سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مازندران نیز در این دیدار ضمن تشکر از زحمات دو ساله شیخ‌الاسلامی رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان، به معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دانشگاه پیام نور پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت کارکرد نقش اجتماعی و فرهنگی دانشگاه‌ها در جامعه و به ویژه کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: مردم باید کارکردها و تأثیرگذاری دانشگاه را در جامعه و زندگی خود لمس کنند.

از نکات مورد اشاره در این نشست توجه به آموزش همراه با تربیت اخلاقی و اسلامی، مسئولیت‌پذیری مدیران، توجه جدی بر کیفیت آموزش و پرهیز از مدرک‌گرایی، انجام پژوهش‌های کابردی و مؤثر در حل مشکلات جامعه بوده است.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 434858

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/434858/ضرورت-ورود-جدی-دانشگاه-ها-توسعه-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com