تاریخ انتشارجمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۴۳۴۸۳۹
دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین(ساف) از دبیرکل اتحادیه عرب خواست یا توافق عادی سازی روابط اسرائیل-امارات را محکوم و یا استعفا دهد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در تلویزیون رسمی فلسطین اعلام کرد، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب باید بیانیه‌ای در راستای محکومیت عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی صادر کند اگر قادر به این کار نیست باید کنار بکشد.
وی این اقدام امارات را "خنجری از پشت" به ملت فلسطین دانست و گفت: این ما هستیم که سرنوشت این سرزمین را مشخص می کند ما تنها حقیقت در این سرزمین هستیم.
آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در بیانیه مشترکی از توافق بر سر عادی سازی کامل روابط میان ابوظبی و تل آویو خبر دادند. توافقی که میان کشورهای حوزه خلیج فارس و رژیم صهیونیستی بی سابقه است.
عریقات این بیانیه را اعلام پیوستن به جنبش صهیونیستی و یک ایده صهیونیستی صرف خواند و گفت: فلسطین و قدس قربانی ای نخواهند بود که به معابد سرزنش و موضع گیری سیاسی خارج از منطقه هدیه شوند. فلسطین و قدس از همه پایتخت های جهان عرب، مسلمین و سراسر جهان مهمتر است.
توافق امارات و اسرائیل با واکنش های مختلف دولت ها و گروهها و احزاب در سراسر جهان روبرو شد و بیشتر آنها اقدام امارات را محکوم و برخی نیز همچون بحرین از آن استقبال کردند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲