تاریخ انتشارجمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۳۴۸۳۷
سرمربی نساجی مازندان گفت: چمن مصنوعی اگر خوب و استاندارد باشد، مشکل کمتری وجود دارد ولی چمن ورزشگاه شهید وطنی کیفیتی ندارد و زیاد دل خوشی از این چمن مصنوعی نداریم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: آخرین بازی‌مان در قائمشهر را پیش رو داریم. ای کاش حضور پر شور طرفداران را در ورزشگاه داشتیم و آخرین بازی را در کنار آن‌ ها انجام می‌دادیم اما به هر حال مثل بازی‌های قبل وجودشان را حس می‌کنیم. امیدوارم بازیکنانمان با تمام وجودشان بازی کنند و این بازی خانگی را با نتیجه خوب و برد پشت سر بگذاریم.
او ادامه داد: در مجموع بازی سختی است و تیم ذوب آهن بسیار تیم خوبی است و به هر دلیلی امسال نتوانست نتیجه خوبی بگیرد اما واقعا تیم بسیار خوبی است. بازی فردا برای ما سخت است اما امیدواریم با برد از زمین خارج شویم.
سرمربی نساجی مازندان درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: آخرین مصدومی که دادیم مجتبی ممشلی بوده که به جمع مصدومان ما اضافه شده است. امیدوارم بازیکنانی که جایگزین می‌شوند بتوانند بازی خوبی ارائه دهند و جای مصدوم‌ها را پر کنند. محروم هم عرفان معصومی است.
او درباره شرایط نامناسب چمن مصنوعی قائمشهر و تعویض چمن ورزشگاه این شهر گفت: جا دارد از مسئولان استانی و کشوری تشکر کنم که آمدند و بودجه برای تعویض چمن در نظر گرفتند و امیدوارم هرچه زودتر تعویض چمن اتفاق بیافتد. خیلی مهم است که چمن خوبی استفاده و در ادامه نگه داری و حفظ شود. چمن مصنوعی اگر خوب و استاندارد باشد، شاید مشکل کمتر باشد ولی چمن مصنوعی ما کیفیتی ندارد و زیاد دل خوشی از این چمن مصنوعی نداریم. بازی روی این چمن نقطه قوت ما نیست چرا که بچه های ما هم از بازی کردن روی چمن ورزشگاه مان راضی نیستند. ما تمام تلاش مان را می‌کنیم به دلیل میزبانی‌مان نتیجه خوبی بگیریم.
فکری اضافه کرد: جا دارد از مسئولان استادیوم شهدای پهنه کلاه تشکل کنم چرا که چمن بسیار خوبی است و چنین چمنی در استان مازندران کم است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲