تاریخ انتشارجمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۳۴۸۱۶
رئیس شورای شهر پلور لاریجان از آتش‌سوزی 4 هکتار از اراضی پلور خبر داد و گفت: با کمک سه ایستگاه آتش نشانی گزنک، رینه و و وانا و همکاری مردم، دهیاران و همکاران آتش مهار شد.
۰
plusresetminus
آتش‌سوزی 4 هکتار از اراضی پلور لاریجان/از حداقل امکانات آتش‌نشانی بی‌بهره‌ایم
سلمان میرزاپور در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به آتش سوزی 4 هکتار مراتع در نزدیکی پارک ملی پلور گفت: در کمتر از 5 دقیقه خود را به محل رساندیم و با کمک سه ایستگاه آتش نشانی گزنک، رینه و و وانا و همکاری مردم، دهیاران و همکاران آتش مهار شد.

وی با بیان اینکه 90 درصد آتش سوزی ها توسط گردشگران صورت می گیرد، عنوان کرد: در اکثریت موارد مسافران با بی احتیاطی موجب آتش سوزی می شوند و در طول سال چندین با شاهد این قبیل آتش‌سوزی‌ها هستیم.

رئیس شورای شهر پلور ادامه داد:آتش سوزی با وجودی که به سرعت وارد منطقه شدم مسافری را مشاهده نکردم و بخاطر شرایط تپه ای بودن بنظر نمی رسد که مسافران منجر به این آتش سوزی شده باشند.

وی از نبود تجهیزات ابراز ناراحتی کرد و افزود:فعالیت نیروهای منطقه در مهار آتش توانست مشکل زیادی را حل کند در غیر اینصورت اگر منتظر نیرورهای اتش نشانی بودیم فاجعه رخ می داد و منابع ملی زیادی نابود می شدند.

میرزاپور تصریح کرد: با وجود اینکه گردشگران زیادی به این منطقه می آیند و این روستا بزرگترین روستا لاریجان است و جمعیت زیادی دارد، اما متاسفانه از حداقل امکانات اتش نشانی بی بهره هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴