تاریخ انتشارجمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۴۳۴۸۱۴
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین از اهدای 15 دستگاه کمک تنفسی به بیمارستان‌های آمل خبر داد.
۰
plusresetminus
اهدای 15 دستگاه کمک تنفسی به بیمارستان‌های آمل
محسن آسوری در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به  ارسال 15 دستگاه کمک تنفسی  بای پپ به 4 بیمارستان آمل، اظهار کرد: 5 دستگاه از گروه همکلاسی های طالب آملی سال  1350 که به ارزش 62 میلیون تومان و 3 دستگاه خیر ناشناس به نیت پدرش به مبلغ 38 میلیون تومان  و 7 دستگاه توسط نظام پزشکی آمل به مجموعه ارین اهداء شد.

وی با تاکید اینکه این دستگاهها موثر در مشکلات تنفسی و بیماران کرونایی هستند، عنوان کرد: مجموعا این دستگاهها 101 میلیون تومان است، که 6 دستگاه به بیمارستان امام خمینی ره، 3 دستگاه بیمارستان امام رضا ع و 3 دستگاه به بیمارستان امام علی ع  و 3 دستگاه به بیمارستان 17 شهریور اهدا می شود.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی ارین تصریح کرد: از زمان پیک اول چند عدد از این دستگاهها خریداری شده است، ولی بخاطر زیاد بودن بیماران و بدحال بودن نیاز بیشتری به این دستگاهها احساس شد.

وی ادامه داد: مردم و خیرین در شرایط سخت در کنار همدیگر بودند، امروز هم یکی این دستگاهها که در درمان بیماری کرونا بسیار موثر است از طرف خیرین وهمیاران انجمن اهدا شد که موجب دلگرمی دست اندرکاران این موسسه و جهت ادامه راهشان است.

محمدی یکی از خیرین در ادامه بیان کرد: همه ما به سهم خودمان می توانیم در این کار خیر شرکت کنیم و در مقابل این معضل براییم، من یک دستگاه تقدیم کرده ام، اما شاید زدن ماسک گامی موثر و بهتر از کار من باشد.

وی پیشگیری را بهتر از درمان خواند و خاطرنشان کرد: باید پیشگیری کنیم قبل از انکه کار به درمان بکشد زدن پیشگری راه اسان و ارزن تر است، زدن ماسک و رعایت پرتکل ها باید فرهنگ سازی شود.

این خیر مدسه طالب املی سال پنجاه با بیان تشکیل این گروه، اظهار کرد: این گروه که طالب پنجاه معروف است، هدف اولیه شناسایی و گردهمایی این گروه بود و فعالیت های آن در جهت مثبت و شرایط خاص انجیو تشکیل دادیم و برای بیماری کرونا سعی کردیم تجهیزات مورد نیاز را خریداری کنیم.

وی از خرید پنج دستگاه کمک اکسیژن ساز خبر داد و افزود: این دستگاهها خریداری شده و به انجمن ارین اهدا شد، این انجمن صاحب اختیار است تا دستگاهها فرستاده شود.

این دستگاه کمک تنفسی بای پپ، تنفس به واسطه سسیستم ماهیچه ای با فشارهای که ایجاد می کند هوا را به داخل و خارج از ششها انتقال می دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴