رئیس پلیس‌راه مازندران:

هراز و کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۳۴۸۰۹
رئیس پلیس راه مازندران گفت: اجرای محدودیت‌های یک‌طرفه فردا در محورهای هراز و کندوان براساس افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد اجرای محدودیت‌ها لغو شده و یا با تاخیر اجرا می‌شود.
۰
plusresetminus
هراز و کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود
به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.
وی افزود: از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم و سطح جاده‌های استان خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در محورهای استان آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد، اضافه کرد: این محدودیت‌ها طبق برنامه درحال اجرا است.

این مسؤول با بیان اینکه تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 امروز و فردا از محور هراز ممنوع است، اظهار کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز  و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است.

قدمی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۴ مردادماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۲ روز جمعه ۲۴ مردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه است .

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه اجرای محدودیت‌های یک‌طرفه فردا در محورهای هراز و کندوان براساس افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد اجرای محدودیت‌ها لغو شده و یا با تاخیر اجرا می‌شود، یادآور شد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کیاسر نیز روز جمعه درصورت افزایش حجم ترافیک در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به نگران‌کننده آمار فوتی تصادفات رانندگی طی مرداد ماه امسال در مازندران، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴