تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۳۴۸۰۷
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه دشمن در سرزمین خود به واسطه ایجاد جبهه مقاومت امنیت ندارد، گفت: امروز بیش از جبهه مقاومت نظامی، نیازمند جبهه مقاومت رسانه‌ای هستیم.
۰
plusresetminus
نیازمند سازماندهی جبهه مقاومت رسانه‌ای هستیم/ دشمن در خاک خود دیگر امنیت ندارد
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری  در همایش «مثل آوینی» که به مناسبت هفته خبرنگار  در سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز دنیا محتاج خبرنگاران و رسانه‌ها هستند و نقش موثر این قشر عظیم و اثرگذار زبانزد است اظهار کرد: دوستان و دشمنان واقف هستند که رسانه قدرت یک ملت است و هر فردی در این شرایط از این مجموعه غفلت کرد بازنده میدان است.

وی بیان کرد: امروزه دشمنان با سلاح نظامی به جنگ ملت‌ها نرفته اند، بلکه به این نتیجه رسیدند که با جنگ ادراکی، درک و تشخیص مردم را تغییر دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در همین باره توضیح داد: جنگ ادراکی با رسانه محقق می‌شود لذا  دشمنی که به جنگ ادراکی و  برای تغییر آن آمده برای مقابله با دشمن، باید تحول در رسانه بوجود بیاید.

تسخیری در ادامه با تاکید بر اینکه با رسانه سنتی نمیتوان به مقابله با جنگ ادراکی دشمن رفت، خاظرنشان کرد:‌اگر  رسانه مدرن و پیشرفته نباشد در این جنگ ادراکی بازنده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه امروزه شیوه‌های مختلفی در رسانه‌ها بکارگیری می‌شود، بیان کرد:‌دشمن با فرض اینکه مردم ایران سواد رسانه‌ای ندارند، در صدد است تا با هجوم گلوله‌های تبلیغاتی علیه نظام و تغییر ادراک مردم به اهداف شوم خود برسد.

تسخیری در ادامه  با بیان اینکه باید سوادرسانه‌ای مردم  را تقویت و قوی کنیم، یادآور شد:‌سلاح رسانه به فرموده حضرت امام راحل یک سلاح برنده‌تر از هر سلاح دیگری است چرا که در دوران ۸ سال دفاع مقدس گلوله‌های نه فقط بعثی‌ها بلکه اجانب و بیگانگانی مثل آمریکا، دولت‌های اروپایی و برخی دولت‌های فاسد غربی و حکام مرتجع عربی هم بر سر ایران ریخته می شد، اما سلاح تبلیغات متمایز از گلوله‌ها بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  با اشاره به اینکه امروز در برد مقاومت اسلامی، جبهه مقاومت اسلامی راه اندازی شد و دشمن مستاصل و عقب رانده شده است، افزود:‌به واسطه ایجاد جبهه مقاومت که مدیون مدافعان حرم و سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم عزیز است، دشمن  و گاوه‌های شیرده آن‌ها در جغرافیای سرزمین خودشان امنیت ندارند.

تسخیری با تاکید بر اینکه امروز بیش از جبهه مقاومت نظامی نیازمند به یک جبهه مقاومت رسانه‌ای هستیم  اضافه کرد:‌جبهه رسانه‌ای علاوه بر تبیین باید امیدآفرینی در مردم و جامعه ایجاد کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰